- Plný úvazek
Požadavky:
- SŠ/VŠ ekonomického směru, středně pokročilá znalost AJ, znalost prostředí Microsoft Office, znalost statutárního účetnictví, základy IFRS, znalost controllingových principů;
- dobré organizační a komunikační schopnosti, rozhodnost, pozitivní myšlení, flexibilita a odolnost vůči stresu
Popis:
Kalkulace výrobků vlastní výroby, kontrola a udržování ceníku
- Sox kontrola nacenění výrobků
- Analýzy dat z účetnictví a zakázek – zmetkovitost
- Sestavení reportu výkonnosti podniku – strojní a lidská efektivita
- Import a kontrola dat v podpůrných systémech
- Případné zaúčtování několika dokladů či oprav účetnictví na základě analýz
- Podpora při implementaci SAP, analýzy a práce s daty dle potřeby
Nabídka:
- finanční ohodnocení 30 – 35tis. Kč dle praxe
- práce v zahraniční výrobní společnosti
- zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned nebo dohodou
Pracoviště: okr. Hradec Králové



