- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Mladá rostoucí mediální agentura Freestyle Media s.r.o. spravující statisícové profily na sociálních sítí a provozující několik známých internetových magazínů hledá od 1. 2. 2021 schopnou a proaktivní asistentku nebo asistenta. Základním požadavkem je lokalita Pardubice nebo její blízké okolí a možnost občasně docházet do kanceláře v Pardubicích.
Objem práce je odhadován na zhruba 50 hodin měsíčně, časem možno i více. Vhodné i pro vysokoškolské studenty jako dobrý přivýdělek ke studiu.
Co vás čeká
Tvorba obrázků v grafickém programu
Vyhledávání vhodných marketingových obrázků
MAILOVÁ KOMUNIKACE
Kompletní realizace soutěží o produkty na webu a sociálních sítí
Nasazování obsahu na web v redakčním systému Wordpress
Základní práce se sociálními sítěmi (facebook, instagram)
Aktualizace statistik v on-line tabulkách Google
Základní práce s administrací webu na Wordpressu
Nabízení inzerce přes specializované portály
Vyhledávání vhodného obsahu / témat pro magazíny
Práce s on-line marketingovými nástroji (meetedgar.com)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Základní znalost práce s doklady (objednávka, zálohová faktura, faktura, …)
Vlastní notebook (Windows nebo MacOS)
Příjemné vystupování, komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, dodržování termínů, precizní plnění úkolů, výborný písemný projev.
Bydliště Pardubice nebo blízké okolí a možnost dojíždět do kanceláře v Pardubicích
Výborná znalost českého jazyka a gramatiky, stylistiky a sémantiky
Základní znalost Photoshopu
Základní znalost Facebooku
Základní znalost Wordpressu
Základní znalost tabulek a práce s nimi (online od googlu)
Základní orientace v Google Analytics
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost SEO, pokročilá uživatelská znalost PC a webů (Wordpressu)
Chuť věci zlepšovat a zjednodušovat
Aktivní přístup, přinášení nových nápadů na zlepšení, zkvalitnění služeb a celkového rozvoje firmy
Schopnost kreativně psát, základy copywritingu
Chuť se učit novým věcem a zdokonalovat se
Co vám můžeme nabídnout
Příjemné, seriózní a spolehlivé jednání
Včasné výplaty do 10. dne v měsíci (max 15.)
Možnost velkou část pracovní doby pracovat na home office
Možnost postupného nárůstu objemu práce
Dobré hodinového ohodnocení
DALŠÍ INFORMACE:
Spolupráce může probíhat 1) na fakturu (v takovém případě potřeba ŽL), na 2) dohodu o provedení práce nebo na 3) dohodu o pracovní činnosti.
Zájemci o pozici posílejte své CV a ideálně i průvodní dopis, kde nastíníte, proč jste zrovna vy na pozici vhodní a co můžete firmě působící v našem oboru přinést.
Počet hodin částečného úvazku: 20 za týden
Termín pro žádost: 15. 1. 2021
Předpokládané datum nástupu: 1. 2. 2021

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.