- Brigáda
- Vhodné také pro studenty
Jsme kontaktní centrum, které se specializuje na profesionální zákaznickou péči a digitální služby pro prestižní značky.
Hledáš stabilní přivýdělek bez omezení v dnešní složité době? Uvítáme energického, kreativního člověka s komunikačními schopnostmi, který má blízko k práci na PC.
Úkolem Specialisty/ky zákaznické linky je především orientovat se na zákazníkův dotaz a správné řešení. Dotazy přicházejí v telefonické či písemné formě.
Důkladné proškolení a udržování znalostí formou školení jsou samozřejmostí.
Nejsou proto potřeba speciální znalosti – vše Tě naučíme.
Pozice je vhodná pro absolventy/studenty, kteří hledají přivýdělek.
Práce převážně So-Ne.
Zaujala vás naše pracovní nabídka?
Tak neváhej a zašli nám svůj životopis.
Těšíme se na setkání s tebou :-)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.