- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Hledáme asistentku manažerky na 90 hodin/měs.
Jsme fajn kolektiv lidí a potřebujeme administrativní výpomoc, která by měla být spolehlivá a cílevědomá. Případné stresové situace by měla zvládat s úsměvem.
Náplň práce: Příprava potřebných podkladů pro své kolegy/ně. Důležitou částí práce je personalistika ( příprava a realizace pohovorů, statistiky)
Výsledek Vaší práce bude:
spokojený zaměstnanec
kvalitní školení
dobré finanční ohodnocení
cestování na firemní náklady
flexibilní pracovní doba
Pracovní doba : PO – PÁ od 7:30 – 10:00, 2× týdně 16:00 – 19:00.
Školení uchazečů bude trvat 2 – 3 dny na naší pobočce v Praze. Školení budou provádět naši nejlepší zaměstnanci v této oblasti. Náklady spojené se školením budou hrazeny na firemní náklady. Vše již bude v rámci práce a bude vše finančně ohodnoceno.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.