- Brigáda
- Vhodné také pro studenty
Nabízíme zajímavou brigádu či přivýdělek – dotazování ve firmách, při kterém můžete využít Vašich kontaktů ve svém okolí, mezi svými známými atd., a zároveň tak získat slušný výdělek nenáročnou brigádou. NEJEDNÁ SE O PRODEJ ČI NABÍZENÍ ZBOŽÍ, ale o zmapování využívání telekomunikačních služeb mezi firmami v celé ČR (kolik mají telefonních linek, kolik telefonních operátorů využívají, jaké služby u nich využívají apod.). Dotázané firmy nebude následně nikdo kontaktovat s jakýmikoli obchodními nabídkami. Vaše odměna za vyplnění dotazníku je stanovena podle počtu zaměstnanců dané firmy, a to od 180,– Kč do 300,– Kč za dotazník.
K této odměně si přičtěte další částku 30,–Kč na dárek pro respondenta. Tím je osoba, která má v dané firmě přehled o využívání telekomunikačních služeb. Určitě máte ve svém okolí známé, příbuzné, kteří budou s Vámi ochotni dotazník vyplnit.
Jestliže máte o tuto brigádu zájem, zašlete nám co nejdříve Vaše tel. číslo a emailovou adresu na níže uvedený kontakt a my se Vám rádi ozveme a domluvíme se na podrobnostech.
Alena DUBRAVAY
FOCUS – Marketing & Social Research
Vrchlického sad 4, Brno 60200, ČR
Mobil: zobrazit tel. číslo
Pevná: zobrazit tel. číslo
E-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.