- 200 Kč / hod
- Brigáda

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.
V Albertu inspirujeme naše zákazníky, aby jedli a žili lépe. Nabízíme poctivé, kvalitní potraviny a podporujeme zdravý životní styl. V naší Albert rodině nám záleží na vyváženosti mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.
Budete se starat o svěřený úsek a společně s kolegy se budete podílet na tom, aby od nás zákazníci odcházeli spokojení a rádi se k nám vraceli.
Jaký jsme zaměstnavatel
podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, čerstvé ovoce v zázemí, měsíc zdraví apod.
podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: různé podoby pracovních úvazků, 15% sleva na rodinný nákup v Albertu atd.
jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.
jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
máme více než 300 prodejen po celé ČR a 3 distribuční centra
V našich inzerátech používáme tzv.generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
zkušenost z maloobchodu je velkou výhodou
dodržování všech pravidel při práci se zbožím
samostatnost a orientace na zákazníka
práci ve směnném provozu
možnost výběru úseku, na kterém chcete pracovat
volbu délky směn, s jejichž rozvržením budete včas seznámeni
osvědčený systém zaškolení
inovativní a moderní prostředí-nejen ve vybavení prodejen, ale stále pracujeme i na zjednodušení a zautomatizování procesů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?