Najděte práci ihned! Vybírejte z 25 884 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce na Proseku pro profesi „Back office pracovník / pracovnice“ (1 inzerát)


Charakterizace města a jeho institucí: Prosek je městská čtvrť v Praze v severní části města. Prosek je moderní městská čtvrť s vysokou hustotou osídlení. Z větší části je zastavěn panelovými domy, ale najdeme zde také řadu rodinných domů a vil. V Proseku se nachází řada škol, školských zařízení, zdravotnických zařízení, obchodních center a dalších služeb.

Politická a správní struktura: Prosek je součástí městské části Praha 9. Městskou část řídí rada městské části, kterou volí zastupitelstvo městské části. Zastupitelstvo má 25 členů, kteří jsou voleni v komunálních volbách.

Ekonomika a průmysl: Prosek je významným průmyslovým centrem. Nachází se zde řada průmyslových podniků, zejména z oblasti strojírenství, potravinářství a lehkého průmyslu. Mezi významné průmyslové podniky v Proseku patří ČKD Praha - Dopravní systémy, Kovo-Praha, Pražské strojírny, Vemex, Vltava Labe Press a Zbrojovka Vektor.

Doprava a dostupnost: Prosek je dobře dostupný veřejnou dopravou. Prochází tudy řada tramvajových a autobusových linek. Nachází se zde také stanice metra Prosek. Prosek je také dobře dostupný autem. Prochází tudy řada hlavních komunikací, včetně dálnice D8.

Bydlení a rodinný život: Prosek je atraktivní lokalitou pro bydlení. Nabízí širokou škálu bytů a rodinných domů za dostupné ceny. Také se zde nachází řada parků a zelených ploch, které jsou ideální pro rodinný život.

Geografie a poloha: Prosek se nachází v severní části Prahy, na pravém břehu Vltavy. Sousedí s katastry Střížkov, Letňany, Vysočany a Libeň.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Back-office pracovník je zaměstnanec nebo tým zaměstnanců, kteří vykonávají administrativní a podpůrné úkoly ve firmě, kde nenavazují přímý kontakt s klienty nebo veřejností. Tito pracovníci se obvykle starají o interní procesy a operace, které umožňují plynulý chod společnosti. Kancelářští pracovníci obvykle pracují ve vnitřních odděleních společnosti a spolupracují s ostatními týmy, jako jsou front-office pracovníci, kteří se zabývají přímým kontaktem s klienty, a managementem společnosti. 

Sekretářka musí mít dovednosti v administrativní práci, zpracování dat, správě dokumentů, komunikaci a spolupráci s ostatními členy týmu, a schopnost efektivně plánovat a organizovat svou nebo týmovou práci. 

Ke své práci administrativní pracovník potřebuje několik základních prvků vybavení k efektivnímu plnění svých úkolů. Mezi nejčastější patří počítač ze softwarových důvodů, internetové připojení pro práci s online přístroji a rychlejší komunikací s ostatními odděleními ve společnosti nebo subdodavateli, také telefon pro komunikaci s kolegy nebo potencionálně i s klienty. Mezi další pomůcky pro pracovníka jsou také ergonomické nástroje, jako je správná velikost a nařízení kancelářského stolu a židle nebo záložní zdroje energie, jako jsou baterie a nabíječky pro notebook z důvodu výpadku energie a tedy případného ztrátu neuložených dat. 

Pozice podpůrného pracovníka může bavit jedince, který má zájem o administrativní práci, organizaci, správu dat a procesů. Ti, kteří mají rádi strukturu, preciznost a práci s detaily, často nacházejí potěšení v tomto typu práce. Baví je využívat své dovednosti ve správě dokumentů, sledování informací a efektivním plánování úkolů. Pracovníkovi může vyhovovat prostředí, které je klidnější a méně vystavené přímému stresu z externích faktorů, jako jsou přímý kontakt s klienty nebo neustálé naléhavé situace. Tím, že se zaměřují na interní operace a podpůrné úkoly, mohou pracovat ve svém vlastním tempu a soustředit se na detaily. 

Kvalifikace požadované pro back-office pracovníka se mohou lišit v závislosti na konkrétním odvětví a pozici. Nejčastěji je požadováno minimálně středoškolské vzdělání, výjimečně vysokoškolské. Často společnosti požadují předešlou zkušenost v administrativě na obdobné pozici daného sektoru nebo oboru společnosti. Dále společnosti požadují schopnosti analytické, komunikační a organizační, nebo také znalost danných technologii nebo softwaru, který je pro jejich práci nezbytná.

Zjistěte více o profesi Back office pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, AKM GROUP - CZ, a.s., DESOUT s.r.o., Desafio group s.r.o., ALEKOM Trade-Company s.r.o., Rasmus Trade International s.r.o., PROTEK s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Prosek, Praha

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
AKM GROUP - CZ, a.s. | AKM GROUP - CZ, a.s. | Prosek, Praha Prosek, Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 31. října
ALEKOM Trade-Company s.r.o. | ALEKOM Trade-Company s.r.o. | Prosek, Praha Prosek, Praha
  • do 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 9. srpna
Rasmus Trade International s.r.o. | Rasmus Trade International s… | Prosek, Praha Prosek, Praha
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 3. června

Ověřené společnosti

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.