Najděte práci ihned! Vybírejte z 26 124 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned!

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

Nabídky práce v Aši pro profesi „Administrativní pracovník / pracovnice“ (25 inzerátů)


V Aši najdete různorodé pracovní příležitosti zejména v průmyslu a výrobě, v logistice a v sektoru služeb. Město nabízí pozice pro výrobní dělníky, techniky a údržbáře, skladníky a řidiče, ale i administrativní pracovníky, obchodní zástupce či pracovníky v oblasti zdravotní a sociální péče. Pracovní nabídky směřují jak k lidem se zkušenostmi, tak k těm, kteří hledají zaměstnání s možností zaučení či rekvalifikace.

Aš je kompaktní město s přehlednou infrastrukturou a příjemným každodenním rytmem. Život zde je charakteristický blízkostí přírody, možnostmi pro pěší i cykloturistiku a dostupností základních služeb — škol, obchodů nebo kulturních a sportovních aktivit. Pro rodiny i jednotlivce představuje klidné zázemí a relativně nižší náklady na bydlení při zachování dobré dopravní dostupnosti.

Z profesního pohledu má Aš silné zázemí pro lehký průmysl a tradiční řemesla, důležitou roli hraje i logistika díky blízkosti hranic a přeshraniční spolupráci. To vytváří stabilní trh práce s pravidelnými pracovními nabídkami v technických oborech, ve výrobě a v oblasti služeb. Pro zájemce o práci v Aš to znamená širokou škálu zaměstnání a možnost profesního růstu v lokalitě s praktickým uplatněním dovedností.

Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, České Budějovice, Olomouc, Hradec Králové, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Administrativní pracovník je obecný termín používaný k označení osoby, která se zabývá administrativními úkoly a podporuje běh kancelářských procesů. Je to zaměstnanec, který poskytuje administrativní podporu a zajišťuje správný chod administrativních funkcí v organizaci.

Pracovník by měl mít vynikající komunikační schopnosti, jak ústní, tak písemné. Je důležité umět jasně vyjádřit myšlenky, poslouchat a efektivně komunikovat s různými lidmi včetně kolegů, nadřízených a klientů. Kancelářský pracovník by měl mít základní znalosti o používání počítačů a softwaru, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a e-maily. Pokročilé dovednosti v práci s kancelářskými aplikacemi a dalšími specializovanými nástroji mohou být výhodou. Administrativní pracovník často pracuje ve spolupráci s ostatními členy týmu. Schopnost efektivně spolupracovat, komunikovat a přispívat k týmovému prostředí je důležitá.

Pro pracovníka v administrativě neexistuje jednoznačně stanovená povinná kvalifikace, neboť požadavky na vzdělání se mohou lišit v závislosti na konkrétním pracovním místě a zaměstnavateli. Nicméně většina pracovníků má minimálně středoškolské vzdělání. Absolvování střední školy poskytuje základní znalosti a dovednosti, které jsou nezbytné pro administrativní práci. Zaměstnance by měl mít základní znalosti o počítačích a být schopen efektivně pracovat s kancelářským softwarem, jako jsou textové editory, tabulkové procesory a mnoho dalšího.

Administrativní podpora často pracuje v kancelářském prostředí ve firmách a organizacích. Mohou podporovat běžné administrativní procesy, zpracovávat dokumenty, spravovat data a komunikovat s interními a externími partnery. Pracovníci mohou pracovat na vysokých školách, univerzitách, středních školách nebo jiných vzdělávacích institucích. Zde se mohou podílet na administrativním zajištění studijních programů, studentských záležitostí, registrací a dalších souvisejících procesů. Mohou také nalézt zaměstnání v různých institucích veřejného sektoru, jako jsou úřady, ministerstva, městské úřady nebo veřejné organizace. Zde mohou podporovat administrativní činnosti spojené s veřejnými službami, správou dokumentů a komunikací s občany. V neposlední řadě mohou pracovat v neziskových organizacích, charitách nebo nadacích. Zde se mohou podílet na administrativním řízení, koordinaci projektů, správě dárcovských databází a komunikaci s podporovateli a partnery.

Administrativní pracovníci často komunikují s různými lidmi, včetně kolegů, klientů, dodavatelů nebo veřejnosti. Pro některé lidi je komunikace a spolupráce s lidmi příjemná a stimulující součástí jejich pracovního prostředí. Tito lidé mají často za úkol plánovat a řídit různé úkoly a projekty. Pro lidi, kteří mají rádi organizační a plánovací činnosti a cítí se dobře, když mají jasný přehled a kontrolu nad svou prací, může být administrativní práce přitažlivá.

Zjistěte více o profesi Administrativní pracovník / pracovnice – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Česká spořitelna, a.s., TFS International s.r.o., STARNET, s.r.o., OLYMPIA Hotel, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, EDEN GROUP a.s., Kayser Motor s.r.o., ERIPET s.r.o., HVG - Handels & Vertriebsgenossenschaft družstvo, VIVACOMEX spol. s r.o., Město Kraslice, Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace, Město Loket, HDT impex s.r.o., Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech, OLYMP INTERNATIONAL, s.r.o., MONTRAVEL s.r.o., Mediační centrum KV, z.ú., BAT NÁŘADÍ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Stavební technik / technička, Vzdělávací specialista / specialistka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Úředník / Úřednice, Recepční, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, , Dolní Dvory, Cheb, Cheb, Mariánské Lázně, Karlovy Vary, Karlovy Vary, centrum, Kraslice, Sokolov, Loket, okres Sokolov

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OLYMPIA Hotel, s.r.o. | OLYMPIA Hotel, s.r.o. | Mariánské Lázně Mariánské Lázně (46 km)
  • 28 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Kayser Motor s.r.o. | Kayser Motor s.r.o. |
  • do 20 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. října
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (20 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (20 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 24. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (20 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. května
VIVACOMEX spol. s r.o. | VIVACOMEX spol. s r.o. | Cheb Cheb (20 km)
  • 21 600 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. května
HDT impex s.r.o. | HDT impex s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary (48 km)
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary (48 km)
  • 29 050 – 42 140 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
Mediační centrum KV, z.ú. | Mediační centrum KV, z.ú. | Karlovy Vary Karlovy Vary (48 km)
  • do 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT