- 39 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jste technicky zdatný a umíte opravit různé stroje?
Rozšiřujeme tým servisních techniků. Budete pracovat buď na dílně nebo v terénu u klientů, budete se věnovat opravám tiskáren a kopírek, také budete instalovat příslušný software a uvádět zařízení do provozu. Vše Vás naučíme.
Co bude Vaší pracovní náplní?
budete servisovat tiskárny a kopírky
budete provádět instalace na firmě i u zákazníků a uvádět stroje do provozu a spravovat příslušný software
budete spravovat i sklad servisních dílů a pracovat v informačním systému
čeká Vás okrajově i lehká administrativa a mailová i telefonická komunikace se zákazníky i dodavateli
Jaké musíte splňovat požadavky?
jste technicky zdatný
máte ukončenou SŠ a absolvovanou vyhlášku dle §50 a jste aktivní řidič
zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost
výhodou je alespoň základní znalost kancelářské techniky, ale pokud ji nemáte, nevadí, rádi Vás zaučíme, pozice je vhodná i pro absolventy
Těšit se u nás můžete na:
stabilní práci v rychle rostoucí české firmě s více než 20letou historií
skvělou partu kolegů a přátelskou atmosféru mezi zákazníky i dodavateli
zajímavé finanční ohodnocení a bohatý balíček benefitů a výhod
pracovní dobu PO – PÁ v rozpětí 8 – 16:30 hod
zaměstnanecké slevy na IT sortiment
plně vybavenou kancelář a fajn tým lidí
ZAUJALI JSME VÁS? NEVÁHEJTE a OZVĚTE SE NÁM! Pošlete nám na sebe kontakt mailem na a připojte o sobě pár řádků a přiložte životopis. Už teď se na moc těšíme, že náš tým doplníte právě Vy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.