- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jste technicky zdatný a umíte opravit různé stroje?
Rozšiřujeme tým servisních techniků. Budete pracovat buď na dílně nebo v terénu u klientů, budete se věnovat opravám tiskáren a kopírek, také budete instalovat příslušný software a uvádět zařízení do provozu. Vše Vás naučíme.
Co bude Vaší pracovní náplní?
budete servisovat tiskárny a kopírky
budete provádět instalace na firmě i u zákazníků a uvádět stroje do provozu a spravovat příslušný software
budete spravovat i sklad servisních dílů a pracovat v informačním systému
čeká Vás okrajově i lehká administrativa a mailová i telefonická komunikace se zákazníky i dodavateli
Jaké musíte splňovat požadavky?
jste technicky zdatný
máte ukončenou SŠ a absolvovanou vyhlášku dle §50 a jste aktivní řidič
zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost
výhodou je alespoň základní znalost kancelářské techniky, ale pokud ji nemáte, nevadí, rádi Vás zaučíme, pozice je vhodná i pro absolventy
Těšit se u nás můžete na:
stabilní práci v rychle rostoucí české firmě s více než 20letou historií
skvělou partu kolegů a přátelskou atmosféru mezi zákazníky i dodavateli
zajímavé finanční ohodnocení a bohatý balíček benefitů a výhod
pracovní dobu PO – PÁ v rozpětí 8 – 16:30 hod
zaměstnanecké slevy na IT sortiment
plně vybavenou kancelář a fajn tým lidí
ZAUJALI JSME VÁS? NEVÁHEJTE a OZVĚTE SE NÁM! Pošlete nám na sebe kontakt mailem na
a připojte o sobě pár řádků a přiložte životopis. Už teď se na moc těšíme, že náš tým doplníte právě Vy.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?