- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro rodiče

Prvotní kontakt:
tel.: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou – zástup za mateřskou a navazující rodičovskou dovolenou st. zaměstnankyně.
Předpokládaným měsícem nástupu do služby na tomto služebním místě je listopad/prosinec 2022.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 12. platové třídy.
Popis služebního místa:
Vedoucí oddělení hygieny výživy zejména:
. Je bezprostředně nadřízeným představeným zaměstnanců zařazených v oddělení; je oprávněn je vést, ukládat jim služební úkoly, organizovat, řídit a kontrolovat výkon jejich služby a dávat jim k tomu příkazy.
. Odpovídá za plnění plánu kontrolní činnosti, dodržování zákonnosti a věcné správnosti výstupů této činnosti; zabezpečuje plnění hlavních úkolů a metodických pokynů v gesci jím vedeného oddělení.
. Vydává stanoviska, závazná stanoviska a vyjádření dotčeného správního úřadu v územních, stavebních a kolaudačních a dalších řízeních vedených podle zvláštních předpisů (např. stavební zákon).
. Vydává správní rozhodnutí dle platných právních předpisů.
. Projednává přestupky dle zákona o odpovědnosti za přestupky v rozsahu příkazního řízení a ukládání příkazových bloků v řízení na místě; za podmínek stanovených příslušnými služebními předpisy a sjednanou dohodou o ochraně hodnot svěřených zaměstnanci k vyúčtování je oprávněn nakládat s na místě vybranou hotovostí.
. Spolupracuje na přípravě podkladů pro provádění analýz zdravotního stavu obyvatel kraje ve vztahu k faktorům životního prostředí a poskytují odbornou a materiální pomoc i při dalších činnostech v oblasti podpory veřejného zdraví.
. Plánuje, organizuje, řídí a provádí SZD v oblastech dozoru dle gescí odboru stanovených služebními předpisy a nadřízeným představeným.
Dittrichova 17 • 120 00 Praha 2 • tel.: zobrazit tel. číslo • • www.khsstc.cz • ID datové schránky: hhcai8e
. Řeší podněty obyvatel, orgánů státní správy a samosprávy v oblasti životních (mimopracovních) podmínek.
. Podílí se na monitorování vztahů zdravotního stavu obyvatelstva a faktorů životního prostředí a životních podmínek.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 03.11.2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Krajská hygienická stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze, Dittrichova 329/17, 128 01 Praha 2 nebo osobně podané do podatelny služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu
Obálka, resp. datová zpráva obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „VŘ – VO HV Mladá Boleslav“. Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na: www.khsstc.cz v záložce Volná místa/nabídka služebních míst.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.