- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Prvotní kontakt:
tel.: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou – zástup za mateřskou a navazující rodičovskou dovolenou st. zaměstnankyně.
Předpokládaným měsícem nástupu do služby na tomto služebním místě je listopad/prosinec 2022.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 12. platové třídy.
Popis služebního místa:
Vedoucí oddělení hygieny výživy zejména:
. Je bezprostředně nadřízeným představeným zaměstnanců zařazených v oddělení; je oprávněn je vést, ukládat jim služební úkoly, organizovat, řídit a kontrolovat výkon jejich služby a dávat jim k tomu příkazy.
. Odpovídá za plnění plánu kontrolní činnosti, dodržování zákonnosti a věcné správnosti výstupů této činnosti; zabezpečuje plnění hlavních úkolů a metodických pokynů v gesci jím vedeného oddělení.
. Vydává stanoviska, závazná stanoviska a vyjádření dotčeného správního úřadu v územních, stavebních a kolaudačních a dalších řízeních vedených podle zvláštních předpisů (např. stavební zákon).
. Vydává správní rozhodnutí dle platných právních předpisů.
. Projednává přestupky dle zákona o odpovědnosti za přestupky v rozsahu příkazního řízení a ukládání příkazových bloků v řízení na místě; za podmínek stanovených příslušnými služebními předpisy a sjednanou dohodou o ochraně hodnot svěřených zaměstnanci k vyúčtování je oprávněn nakládat s na místě vybranou hotovostí.
. Spolupracuje na přípravě podkladů pro provádění analýz zdravotního stavu obyvatel kraje ve vztahu k faktorům životního prostředí a poskytují odbornou a materiální pomoc i při dalších činnostech v oblasti podpory veřejného zdraví.
. Plánuje, organizuje, řídí a provádí SZD v oblastech dozoru dle gescí odboru stanovených služebními předpisy a nadřízeným představeným.
Dittrichova 17 • 120 00 Praha 2 • tel.: zobrazit tel. číslo • • www.khsstc.cz • ID datové schránky: hhcai8e
. Řeší podněty obyvatel, orgánů státní správy a samosprávy v oblasti životních (mimopracovních) podmínek.
. Podílí se na monitorování vztahů zdravotního stavu obyvatelstva a faktorů životního prostředí a životních podmínek.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 03.11.2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Krajská hygienická stanice Středočeského kraje se sídlem v Praze, Dittrichova 329/17, 128 01 Praha 2 nebo osobně podané do podatelny služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu
Obálka, resp. datová zpráva obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „VŘ – VO HV Mladá Boleslav“. Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na: www.khsstc.cz v záložce Volná místa/nabídka služebních míst.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?