- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
zákaznický servis – péče o stávající zákazníky, komunikace zejména telefonicky a e-mailem, vyřizování poptávek a tvorba cenových nabídek, vyhledávání nových obchod. příležitostí v rámci oboru (telefonické oslovování potenciálních zákazníků), komunikativnost (práce převážně na telefonu), zkušenosti s obchodní činností výhodou, znalost NJ nebo AJ výhodou, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, uživatelská znalost PC nutná, prac. doba 7.00 – 15.30 hod., odměny z obratu, stabilní prac. pozice, stravenky, volnočasový příspěvek, odměna za prac. jubileum, bonus k narozeninám, firemní akce, zaměstnanecké slevy na firemních e-shopech, kontakt telefonicjy nebo e-mailem

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.