- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
zákaznický servis – péče o stávající zákazníky, komunikace zejména telefonicky a e-mailem, vyřizování poptávek a tvorba cenových nabídek, vyhledávání nových obchod. příležitostí v rámci oboru (telefonické oslovování potenciálních zákazníků), komunikativnost (práce převážně na telefonu), zkušenosti s obchodní činností výhodou, znalost NJ nebo AJ výhodou, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, uživatelská znalost PC nutná, prac. doba 7.00 – 15.30 hod., odměny z obratu, stabilní prac. pozice, stravenky, volnočasový příspěvek, odměna za prac. jubileum, bonus k narozeninám, firemní akce, zaměstnanecké slevy na firemních e-shopech, kontakt telefonicjy nebo e-mailem

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?