Požadavky: Ukončené středoškolské vzdělání, logické a technické myšlení, znalost práce na PC, komunikativnost, profesionální a příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost.
Náplň práce:
- osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty
- nejedná se o aktivní vyhledávání zákazníků
- poskytování informací o produktech a výrobcích společnosti a jejich službách
- zpracovávat požadavky zákazníků na zaměření, seřízení, reklamaci a opravu
- provádět kalkulace a cenové nabídky dle požadavků zákazníka
- zpracovávat a uzavírat smlouvy o dílo
- administrativní činnost související s chodem pobočky
Nabízíme:
- zaškolení formou vstupního školení přímo v sídle společnosti
- zaměstnání na HPP
- příjemné pracovní prostředí
- perspektivní zaměstnání ve stabilní a rostoucí společnosti
- příspěvek na stravování
Pracovní doba Po – Pá od 8:00 – 16:30 hod. Podmínkou přijetí je absolvování vstupního 14 – denního školení v sídle společnosti v Dubňanech. K výběrovému řízení budou pozvaní vybraní uchazeči. Životopisy můžete zasílat na e-mail e-mail přes
Přesný termín výběrového řízení zatím není stanoven.