- 32 000 – 41 400 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Na pozici technika správy objektu hledáme člověka technicky zaměřeného, výhodou zkušenosti a praxe na obdobné pozici, znalost technologií provozu objektů + technická pohotovostní služba na telefonu s případným dojezdem do 60-ti minut.
Popis pracovní činnosti:
Odborné předpoklady: vzdělání technického směru; uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel) výhodou; odborné znalosti a zkušenosti v oblasti Facility Managementu výhodou
Všeobecné předpoklady:
Nabízíme: práce pro zavedenou mezinárodní společnost, která nabízí zázemí a dlouhodobou spolupráci; odborné kurzy a vzdělávání v oboru; motivující finanční ohodnocení; další zaměstnanecké výhody stravné 13 plat penzijní připojištění
Obor: Řemeslné a manuální práce; Stavebnictví a reality
Profese: Elektrikář; Instalatér/topenář; Technik ve stavebnictví; Údržbář; Facility Manager
Místo pracoviště: České Budějovice 1
Požadované vzdělání – Středoškolské, nebo odborné vyučení s maturitou
Délka trvání pracovního poměru – Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu – pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie; Mobilní telefon; Příspěvek na penzijní životní pojištění; Stravenky/příspěvek na stravování; 13. plat, 3–5 dní dovolené navíc.
V případě vašeho zájmu o výše uvedenou pozici zasílejte svůj životopis v českém jazyce.
Informace pro uchazeče: Předem děkujeme za váš projevený zájem a zaslané životopisy. Vybraným uchazečům se sami ozveme. Děkujeme za pochopení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?