- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 22.5.2024 – i pro OZP
Technické služby města Nového Jičína, příspěvková organizace, Suvorovova 909/114, Nový Jičín hledají zaměstnance na pozici Vedoucí úseku odpadového hospodářství a ekologie (muž/žena)
Popis práce: Vedení úseku odpadového hospodářství a zodpovědnost za jeho správné fungování dle zákona o odpadech č. 541/2020 Sb.
Spolupráce s ekologem organizace včetně aktualizace metodiky a vnitřních předpisů
Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb
Zodpovědnost za komunikaci se zřizovatelem v rámci odpadového hospodářství
Kontrola a zodpovědnost za administrativu úseku
Zajištění a zodpovědnost za provozuschopnost techniky úseku
Návrhy plánu úseku, zodpovědnost za plnění plánu
Koordinace svozů odpadů, příprava svozových plánů
Reporting a administrativa související s výkonem práce
Plánování směn a přesčasů podřízených
Provádění rozborů hospodaření úseku
Vedení týmu podřízených a zodpovědnost za ně
Vystupování za úsek vůči veřejnosti, řešení objednávek, reklamací a stížností, informování
o poskytovaných službách
Zodpovědnost za dodavatelské a odběratelské smlouvy úseku a jejich realizace
Požadavky: VŠ vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání v oboru odpadového hospodářství, ekologie a nebo v příbuzném oboru
Praxe v oboru minimálně 10 let
Znalost zákonů a předpisů odpadového hospodářství – zákon o odpadech č. 541/2020 Sb.
Řidičský průkaz skupiny B
Zkušenosti s vedením týmu minimálně 5 let
Uživatelská znalost MS Word, Excel, Outlook
Trestní bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost, důslednost
Výhoda: Řidičský průkaz skupiny C, profesní průkaz řidiče
Komunikativnost
Absolvované kurzy managementu, komunikace
Dlouhodobá zkušenost práce na vedoucí pozici a s vedením týmů
Zkušenost s realizací veřejných zakázek
Pracoviště:Nový Jičín
Plat:dle délky praxe – 10. platová třída + osobní ohodnocení a příplatek za vedení
Kontakt:Ing. Kateřina Mihálová – personalistka / zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Profesní životopis, kopii dokladu o dosaženém vzdělání, osvědčení o absolvovaných kurzech
a výpis z rejstříku trestů, ne staršího 3 měsíce, mohou uchazeči doručit osobně nebo zaslat
na Technické služby města Nového Jičína, Suvorovova 909/114, Nový Jičín (v zalepené obálce s nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍOHE) do 20.6.2024.
Předpokládané datum výběrového řízení 17.6.2024.
Zasláním podkladů souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
na pozici vedoucí úseku odpadového hospodářství a ekologie.
Předpokládaný nástup:1.7.2024, popřípadě dle domluvy
Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, s pozdějším možným prodloužením na neurčito
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či pozici neobsadit
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?