- 90 000 Kč
- Plný úvazek

1. kontakt e-mailem. Své CV a motivační dopis zašlete na: e-mail přes
Požadujeme: SŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; Polština na úrovni C1 nebo vyšší; Angličtina na úrovni B2 nebo vyšší; práce na PC na úrovni pokročilého uživatele; zákaznickou orientaci, tah na branku, orientaci na výkon; nekonfliktní vystupování a kultivovaný projev; spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci; ochotu a potenciál pro učení se nových věcí; řidičské oprávnění skupiny B.
Výhodou: VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření; aktivní znalost dalších světových jazyků; praxe v B2B prodeji v Polsku; praxe v oboru telekomunikace, elektrotechnika, energetika; absolvovaná školení komunikačních dovedností a jednávání se zákazníky.
Pracovní náplň: Vyhledávání nových obchodních příležitostí a péče o stávající zákazníky především v Polsku, ale i dalších zemích – organizace schůzek, návštěva zákazníků, prezentace produktů; Komunikace s firemními klienty a distributory v oblasti – Bezdrátové technologie – LTE/5G moduly, modemy, routery, kabely, antény; – Elektromobilita – nabíjecí stanice, wallboxy, přenosné nabíječky; Spolupráce s produktovým oddělením, výrobou a externími partnery.
Nabízíme: odpovědnou práci v dynamickém kolektivu stabilní firmy; motivační odměňování; flexibilní pracovní dobu; možnost dalšího vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu; školení komunikačních dovedností a odborných znalostí; firemní jazykové kurzy.
Zaměstnanecké výhody: Základní mzda + provize z prodeje bez stropu, příspěvek na životní kapitálové pojištění/důchodové připojištění 1 350 Kč měsíčně, služební vozidlo, notebook a telefon, pololetní a vánoční odměny, stravenkový paušál 2 000 Kč, 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené, možnost pracovat HO.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?