- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání zakončené maturitní zkouškou, odolnost vůči stresu, empatii a sociální cítění, komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni, odpovědnost, spolehlivost, ochotu, přesnost, schopnost týmové práce, orientaci na zákazníka, trpělivost, trestní bezúhonnost. Znalost zákona č. 256/2001 Sb. o pohřebnictví výhodou.
Pracovní náplň: sjednávání pohřbení včetně sociálního pohřbení pro obce a vedení související agendy, příprava a pronášení smutečních řečí z podkladů od pozůstalých, komunikace s objednavateli a dodavateli, příjem a výdej úředních uren, prodej pietního zboží a vedení jeho skladové evidence, zpracování podkladů pro fakturaci a předfakturaci, příprava podkladů pro objednávky, zpracování měsíčních uzávěrek, účast na přípravě a průběhu smutečního obřadu / vsypu, odpovědnost za evidenci a pronájem hrobových míst včetně související korespondence, příprava a kontrola nájemních smluv, kontrola pohledávek a závazků vůči hrobovým místům, fyzická kontrola hrobových míst – inventarizace a pasportizace, zodpovědnost za svěřenou finanční hotovost – pokladnu.
Nabízíme: stabilní zázemí v renomované příspěvkové organizaci města Ústí nad Labem, odpovídající finanční ohodnocení, stravenky v hodnotě 100 Kč, 5 týdnů dovolené, po 1 roce příspěvek na penzijní připojištění.Stravenky, 5 týdnů dovolené, volné vstupy do zařízení provozovatele (bazény, sauny, koupaliště, fitness), po odpracování 1 roku příspěvek zaměstnavatele z FKSP na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření v částce 300 Kč měsíčně.
Konatakt: na e-mail.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?