- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Váš profil:
Máte ekonomické vzdělání a povědomí a předchozí zkušenosti s administrativou
Výhodou pro Vás budou předchozí zkušenosti z pojišťovny či bankovního sektoru
Ovládáte práci na PC (MS Office, MS Excel)
Při zpracování firemní dokumentace jste spolehlivý/á a pečlivý/á
Jste aktivní a komunikativní osobnost a dokážete spolupracovat s týmem
Kromě perfektní znalosti českého jazyka se domluvíte i německy nebo anglicky
Jste aktivní řidič/ka, ŘP skup. B
Co bude Vaším úkolem:
Příprava přehledů, podkladů a prezentací dle zadání
Správa agendy spojené s pojištěním vozidel
Vedení a správa agendy financování a příprava pro plánování financování
Administrativní práce – zpracování firemních dokumentů dle interní potřeby firmy
Aktivně komunikovat se zákazníky a reprezentovat společnost
TĚŠÍME SE NA VÁS!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.