- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Uchazeč/ka musí splňovat podmínky odborné způsobilosti dle zák. č. 108/2006 Sb. § 110 odst. 4 písm. b), o sociálních službách, ve znění pozděších předpisů, a to konkrétně: vysokoškolské vzdělání ve studijním programu zaměřeném na speciální pedagogiku, případně na sociální práci a sociální pedagogiku s doplňující kvalifikací v oboru psychopedie.
Jedná se o přímou práci s rodinou, ve které se nachází děti, jež potřebují zajistit odpovídající výchovu a vzdělávání, přímou práci s osobami se specifickými potřebami (osoby s kombinovaným postižením) ve věku do 26 let, příprava edukativních materiálů, případně orientační vyšetření vývoje dítěte, individuální plánování, vedení dokumentace, kooperace s týmem zaměstnanců v rámci sociálních služeb, dobré komunikativní schopnosti a empatie. Předchozí zkušenosti v oboru, znalost zákona o sociálních službách velkou výhodou. Administrativní schopnosti, práce na PC – výhodou práce v programu eQuip. Řidičský průkaz skupiny B.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 3 dny sick day, příspěvek na stravování a benefity z FKSP
Kontakt emailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.