- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ZamK;
Vhodné pro – zdravé osoby, osoby zdravotně znevýhodněné;
Budeš se podílet na změnách infrastruktury a tvorbě návrhu IT řešení při analýzách a následné implementaci podnikového informačního systému, konkrétně v oblasti řízení firemních procesů. Čeká tě zajímavá a kreativní práce ve spolupráci s kolegy a také s pracovníky našich dodavatelů.
Co bude tvým úkolem
? Konzultační schůzky s uživateli s cílem rozpoznat, popsat a dokumentovat procesy a pracovní postupy.
? Tvorba procesních diagramů a přehledné dokumentace
? Návrhy optimalizace procesů a systému organizace a následné testování
? Spolupráce při konzultacích, poradenství, školení a podpory uživatelů, řešení uživatelských dotazů a problémů
? Spolupráce při rozvoji a údržbě IT infrastruktury HW a SW
? Spolupráce při vytváření a implementaci legislativních požadavků v rámci firmy
? Spolupráce na optimalizaci využití zařízení a komunikačních systémů ve firmě
Jak si představujeme vhodného kandidáta
? Vzdělání v oboru zaměřeném na informační technologie nebo zkušenosti v oboru
? Pokročilá znalost práce s produkty Microsoft Office 365 (Teams, Project, Visio, Outlook, Excel, Word)
? Znalost dalších produktů Microsoft (Power BI – Platform), IT security, SQL/makra výhodou
? Všeobecný přehled v oblasti IT
? Zkušenosti nebo orientace ve firemních procesech a podnikových ERP
? Dobré vystupování, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a schopnost práce samostatně i v rámci IT kolektivu
? Schopnost samostatného řešení problémů
? Schopnost zachovávat mlčenlivost
? Ochotu sledovat trendy a pracovat na svém profesním rozvoji a růstu
? Aj nebo NJ na komunikativní úrovni B1 výhodou
Uvedená mzda je orientační. Odvíjí se od zkušeností kandidáta a dosahovaných výsledků práce.
Zaměstnanecké výhody:
o Dovolená 5 týdnů a zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodin denně
o Příspěvek na sportovní aktivity nebo vitamínový balíček
o Příspěvek na penzijní připojištění nebo investiční produkt již po zkušební době
o Dotované závodní stravování v areálu firmy
o Sportovní a jiné akce pro zaměstnance
o Slevy na firemní produkty, produkty našich partnerů a na sportovní vybavení
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky 7:00–14:00;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?