- 25 500 – 29 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Práce se seniory a zdravotně handicapovanými osobami přímo v jejich domácnostech, která obsahuje: pomoc s osobní hygienou včetně pomoci při použití WC, pomoc s přesunem na lůžko, židli či invalidní vozík, pomoc s oblékáním, podávání jídla a pití, zajištění nákupů a receptů uživatelů, běžný úklid domácnosti uživatele včetně úpravy jeho lůžka, doprovody uživatelů včetně jejich dopravy do místa určení, komunikace s uživateli, jejich příbuznými a týmem pečovatelek.
Důležitá upozornění: do výběrového řízení se mohou přihlásit i zájemci bez zkušeností s péčí o nemohoucího, pracovní místo není vhodné pro osoby s omezenou hybností, či s nízkou fyzickou zdatností, pracovní místo není vhodné pro osoby, které nemají dostatečnou, tj. běžnou zkušenost s řízením osobního automobilu.
Místo výkonu práce: Hodonín a jeho spádové obce
Druh pracovního výkonu: hlavní pracovní poměr s plným úvazkem ve výši 1,0 – tj. 40 hodin týdně.
Předpokládaný nástup: do konce října 2022
Základní požadavky: motivace pro práci se seniory a zdravotně postiženými osobami, vysoké sociální cítění a empatie, psychická vyrovnanost, ŘP sk. B a připravenost k řízení služebního automobilu, ukončené střední vzdělání (minimálně výuční list), dobré vyjadřovací schopnosti, dobrý zdravotní stav.
Osobnostní předpoklady: trpělivost a laskavý přístup k seniorům a zdravotně handicapovaným, zodpovědný postoj k práci a spolehlivost, schopnost práce v psychicky náročnějších okamžicích, schopnost samostatného jednání, příjemné vystupování, dobré komunikační dovednosti.
Výhodou: praxe v sociálních, případně zdravotních službách nebo zkušenosti s péčí
o seniora, nemohoucího či zdravotně postiženou osobu, absolvovaný kurz „Pracovník v sociálních službách“. V případě, že vybraný uchazeč nebude mít absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách, bude nezbytné si jej doplnit nejpozději do 12 měsíců od přijetí do pracovního poměru.
Nabízíme: precizní zaškolení a následnou podporu při práci, smysluplnou a záslužnou práci, která pomáhá zmírňovat útrapy uživatelů služby, zaměstnání ve stabilní organizaci s tradicí, nástupní hrubou měsíční mzdu 25.000 Kč, pět týdnů dovolené, podporu vzdělávat se a prohlubovat své dovednosti, psychologickou podporu, příjemné pracovní prostředí a vstřícný kolektiv, další zaměstnanecké benefity.
Životopisy s požadovanými údaji zasílejte nejpozději do 28.7.2022, a to výlučně na e-mailovou adresu kontaktní osoby Ing. Lucie Hřebíčkové: e-mail přes . Na přihlášky zaslané po termínu nebude brán zřetel.
Požadované doklady: životopis včetně údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech nebo absolvovaných kurzech, telefonický a e-mailový kontakt.
Vybraní uchazeči budou e-mailem nebo telefonicky pozváni k ústnímu pohovoru.
Předpokládaný termín ústního pohovoru je naplánován v týdnu od 1.8. do 5.8.2022.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.