- 15 000 – 22 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: hlavní náplň činnosti: zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi, vyhodnocení nároku na dávky, realizace sociálních šetření, jednání s klienty
POŽADAVKY: kvalifikace dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, t. j. ukončené vyšší odborné vzdělání sociálního směru popř. VŠ v sociální oblasti (v oborech vzdělání
zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a
humanitární práci, sociální práci, sociální politiku, sociálně právní činnost, charitní a
sociální činnost, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku), výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK nouze, Arsys.X a SAP
NABÍZÍME: pracovní podmínky: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 1.1.2023, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou), nejdéle do 18.06.2023 se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění). Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb,
odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30.11.2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes . Více informací na www.uradprace.cz v sekci kariéra na ÚP ČR
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?