- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Návštěvy lékařů v příslušných specializacích (GP,INT,DIA,KAR, ORL)
Samostatné plánování návštěv a aktivit u lékařů a v lékárnách
Samostatná příprava cílů a aktivit na cyklus/měsíc/návštěvu
Denní reporting o uskutečněných aktivitách/návštěvách
Organizace regionálních seminářů, aktivní prezentace
Účast na kongresech – aktivní účast na stánku při prezentaci firmy
POŽADAVKY:VŠ, SŠ nebo SOU s maturitou příslušného směru
Obchodní a analytické myšlení
Kultivovaný projev a komunikace
Bydliště v dojezdové blízkosti svěřeného regionu
Schopnost sebereflexe a schopnost přijímat zpětnou vazbu
Asertivita při jednání
Časová flexibilita
Dynamická osobnost, ochota pracovat pro tým, přímost a kreativita vítána
Schopnost a ochota k sebevzdělávání
Obchodní praxe v oboru vítána
Perspektivní zaměstnání u mezinárodní společnosti
Motivující finanční ohodnocení a bonusy s vazbou na dosažené výsledky
Pracovní smlouvu na dobu určitou po dobu jednoho roku, poté prodloužení na dobu neurčitou
Možnost dalšího profesního a osobního rozvoje
Zajímavou a samostatnou práci v dynamickém kolektivu
Možnost budování kariéry v perspektivním odvětví
Pracovní vybavení odpovídající náročnosti pozice, služební automobil, mobilní telefon, IT vybavení
Zaměstnanecké benefity (flexi pasy, stravenkový paušál, Multisport, výuka angličtiny, příspěvek na penzijní spoření ve výši 3% ze mzdy po prvním roce spolupráce)
5 týdnů dovolené + 5 sick days
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?