- 138 – 170 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro studenty
Jsme český e-shop s pracovními oděvy, outdoorem, obuví, ochrannými prostředky a vázacími prostředky.
Máme malý tým a hledáme novou posilu do našeho e-shopu s pracovním a outdoorovým oblečením a dalšími doplňky pro práci i volný čas.
Mezi denními pracovními činnostmi tě bude čekat prodej zboží zákazníkům na našem výdejním místě a úkony s tím spojené. Zároveň administrativní činnosti jako:
- zpracování a příprava objednávek
- zpracování a příprava dokladů (fakturace atd.)
- správa skladové evidence
- vyřizování emailové a telefonické korespondence
- atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Pro komunikaci s našimi zákazníky vyžadujeme výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti v českém jazyce včetně psaného projevu.
Pro začátek je vhodné dobře si rozumět s počítačem a jeho základními programy (Microsoft Word, Excel atd.). Práci v administraci našeho e-shopu a fakturačním programu tě rádi naučíme. Pokud k tomu máš pozitivní přistup, schopnost řešit problematické situace a ochotu učit se novým věcem, tahle práce je právě pro tebe.
Výhodou bude, pokud budete umět
Za výhody můžeme považovat zkušenost s jakýmkoliv fakturačním programem či prací na obdobné pozici, řidičský průkaz skupiny B či znalost anglického jazyka. Na ničem takovém ale netrváme.
Rozhodně se můžeš těšit na příjemné a přátelské pracovní prostředí.
Dále nabízíme mzdové ohodnocení odpovídající efektivitě práce.
Jako jedním z benefitů poskytujeme zaměstnaneckou slevu na prodávané zboží.
Variabilní pracovní doba ve všední dny (o víkendech a ve svátek se nepracuje)
Ideální pro studenty či absolventy. Možnost prodloužení brigády po delší období dle možností brigádníka.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.