- 137 – 162 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince

Jsme český e-shop s pracovními oděvy, outdoorem, obuví, ochrannými prostředky a vázacími prostředky.
Máme malý tým a hledáme novou posilu do našeho e-shopu s pracovním a outdoorovým oblečením a dalšími doplňky pro práci i volný čas.
Mezi denními pracovními činnostmi tě bude čekat prodej zboží zákazníkům na našem výdejním místě a úkony s tím spojené. Zároveň administrativní činnosti jako:
- zpracování a příprava objednávek
- zpracování a příprava dokladů (fakturace atd.)
- správa skladové evidence
- vyřizování emailové a telefonické korespondence
- atd.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Pro komunikaci s našimi zákazníky vyžadujeme výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti v českém jazyce včetně psaného projevu.
Pro začátek je vhodné dobře si rozumět s počítačem a jeho základními programy (Microsoft Word, Excel atd.). Práci v administraci našeho e-shopu a fakturačním programu tě rádi naučíme. Pokud k tomu máš pozitivní přistup, schopnost řešit problematické situace a ochotu učit se novým věcem, tahle práce je právě pro tebe.
Výhodou bude, pokud budete umět
Za výhody můžeme považovat zkušenost s jakýmkoliv fakturačním programem či prací na obdobné pozici, řidičský průkaz skupiny B či znalost anglického jazyka. Na ničem takovém ale netrváme.
Rozhodně se můžeš těšit na příjemné a přátelské pracovní prostředí.
Dále nabízíme mzdové ohodnocení odpovídající efektivitě práce.
Jako jedním z benefitů poskytujeme zaměstnaneckou slevu na prodávané zboží.
Variabilní pracovní doba ve všední dny (o víkendech a ve svátek se nepracuje)
Ideální pro studenty či absolventy. Možnost prodloužení brigády po delší období dle možností brigádníka.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?