- 150 – 250 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy

Naše služby zajišťujeme pomocí více než 300 kurýrů po celé České republice. Máme vlastní robustní logistický systém. Převádíme naše vize do praxe, máme spoustu nápadů a jsme průkopníci v invencích a inovacích. Hledáme nové kolegy do našeho týmu.
✅ Jsme kurýrní společnost, která působí na trhu přes 5 let ve 38 městech v ČR a na Slovensku. V rámci food delivery, e-commerce či rozvozu potravin jsme rozvezli již 5 milionů objednávek. Našimi spokojenými klienty jsou jak menší podniky nebo e-shopy, tak nadnárodní řetězce.
💸 Výdělky si navíc můžeš nechat zasílat průběžně několikrát do měsíce! 💸
▶ Aktuálně hledáme kurýry pro rozvoz jídel u našeho partnera Wolt! ◀
Jsi vášnivý řidič? Řízení může být nejen tvým koníčkem ale i zaměstnáním. K rozvozu jídel z restaurací Ti pronajmeme firemní auto 🚗 nebo skútr nebo můžeš rozvážet svým vlastním automobilem nebo jakýmkoliv dopravním prostředkem.. Budeš mít flexibilní pracovní dobu, a to není náš jediný benefit, rádi za Tebe vyřídíme fakturaci nebo pomůžeme se založením IČO.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!