- Písek
- SIMPLY5 s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Nabízíme uplatnění v oboru komplexního finančního plánování a poradenství (investice, úvěry, pojištění).
Co vás čeká
- obsluha CRM systému Raynet
- obsluha investiční platformy Edward
- obsluha klientského portálu (vkládání hodnot, investičních reportů a zpráv)
- obsluha datové schránky, emailu a kalendáře
- obsluha platforem Smartemailing, Fapi a Mioweb
- výhledově obsluha podnikových profilů na sociálních sítích
- tvorba kreativního obsahu v Canva
- využití AI při tvorbě marketingového obsahu
- komunikace se stávajícími a potenciálními klienty (nejedná se o navolávání "studených" kontaktů, ani o prodej po telefonu a přesvědčování kohokoliv k čemukoliv; jde pouze o vyřizování nutné agendy s klienty a s kontakty, které samy projevily zájem o spolupráci)
- komunikace s externími partnery a institucemi
- příprava podkladů pro jednání
- příprava podkladů pro tvorbu finančních, investičních, pojistných, dědických a krizových plánů
- fakturace
- po zapracování účast na klientských jednáních (zapisování průběhu schůzky + následné zaznamenávání do CRM a kalendáře)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- výborná práce s PC (MS Office - Word, Excel, Power Point; internet a vyhledávání informací)
- excelentní mluvený a písemný projev v českém jazyce
- schopnost komunikovat na seriózní úrovni s bonitní klientelou
- vysoká morální a etická zralost a smysl pro fair play
- schopnost rychle se učit
- schopnost zorganizovat si čas a pracovat efektivně
- samostatnost
- časová flexibilita
- proaktivita
- smysl pro detail
- slušnost
- loajalita
- diskrétnost
-
Zkušenost s prací v administrativě je podmínkou!
-
Zkušenost s prací ve financích může být velkou výhodou, podmínkou však není.
-
Vzdělání min. SŠ / VŠ (maturita podmínkou).
Co Vám můžeme nabídnout:
- práce v nově zařízené slunné kanceláři v historickém centru přímo na Velkém náměstí města Písku
- získání zkušeností a přehledu v oblastech finančního plánování; investičního, úvěrového a pojišťovacího poradenství; správy majetku; cenných papírů a kapitálových trhů
- výrazné a rychlé zvýšení vaší finanční gramotnosti
- teplé a studené nápoje k dispozici na pracovišti zdarma
- pracovní notebook a mobilní telefon
- práce na DPP / DPČ / IČ (18 hodin týdně rozděleno ideálně do 2 - 3 dnů)
- odměna 170 Kč / hodina + motivační složka (možné až 300 Kč / hodina i více - dle výkonu a bez omezení)
- po počátečním zapracování možnost občasné práce z domova
- výhledově a po kompletním zapracování možnost i plného úvazku na HPP / IČ
- Vaše životopisy zasílejte na email. Vybrané uchazeče budeme kontaktovat ohledně pozvání k osobnímu pohovoru.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Občerstvení na pracovišti