- 138 – 170 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro studenty
Společnost z Prahy, zabývající se poskytování nadstandardních služeb z oblasti wellness a relaxace hledá 2 brigádníky pro venkovní reklamu. Náplní práce je umisťování a manipulace s reklamními poutači, krátké oslovení turistů v AJ, rozdávání letáků před firemní provozovnou atd.
Práce je vhodná pro aktivní a komunikativní uchazeče a také velmi vhodná pro studenty.
Začátek pracovní doby je vždy mezi 15.00–16.00 hod. , konec prac. doby mezi 20.00–21.00 hod.
Zájemci zašlou nabídku vč. prostřednictvím kontaktního formuláře.
Bližší informace poskytujeme telefonicky nebo emailem.
Vybrané uchazeče budeme kontaktovat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.