- 160 Kč / hod
- Brigáda
KOHO HLEDÁME: Hledáme grafika/čku pro tvorbu on-line reklamní grafiky s důrazem na posílení značky. Cílem grafické tvorby bude mimo propagace samotných produktů také budování značky.
CO NABÍZÍME: Zajímavou tvůrčí práci v dynamické firmě s možností podílet se na budování značky. Zajímavé ohodnocení. Práci v týmu mladých lidí s vazbou na hudební prostředí.
ČINNOST: Tvorba grafických a komunikačních prvků na webech, bannerů, reklam, newsletterů atd.
OČEKÁVANÝ VÝSLEDEK : komunikující, srozumitelná a zajímavá grafika, která posiluje povědomí o našich značkách.
ROZSAH: 1den v týdnu interně, dlouhodobě.
FORMA: smlouva o dílo, dohoda o PP či na ŽL.
V PŘÍPADĚ ZÁJMU: zašlete životopis a ukázku grafických prací jako odpověď nebo na email: hanc(zavináč)hudebni-dum.cz
Uzávěrka: 15.11.2016

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.