- Praha
- SPeady trans s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Jsme jazyková škola sídlící na Smíchově v budově Ženské domovy. Učíme angličtinu, němčinu, ruštinu a češtinu pro cizince. Nabízíme individuální a skupinovou výuku jazyků pro veřejnost. Učíme jazyky přímo u nás ve škole, ve vybraném místě studenta nebo online. V neposlední řadě provádíme také výuku zaměstnanců ve firmách. K zákazníkům přistupujeme individuálně a řešíme jejích aktuální potřeby v oblasti jazykových znalostí. Chceme dosáhnout toho, aby každý student jazykové školy SoloLang sám pocítil svoje zlepšení!
Náplň práce:
- Tvým hlavním úkolem bude organizace a zajištění hladkého průběhu výuky mezi klienty a lektory. Budeš jejich hlavní spojkou a budeš řešit jejich požadavky, takže budeš hodně telefonovat, emailovat a také komunikovat osobně ve škole. Samozřejmě k tomu patří nezbytná administrativa, jako je například práce s databází klientů a lektorů, tabulkami a dokumenty, práce s rozvrhem a docházkou, vytváření faktur apod. Veškeré dění v prostorách školy budeš mít pod kontrolou, a tak budeš muset pohlídat i reprezentativní stav učeben. Budeš spolupracovat přímo s vedením školy, takže budeš mít přímou cestu pro realizaci tvých nápadů.
Co od tebe očekáváme:
- Dokonalou znalost češtiny slovem i písmem - svým projevem budeš prezentovat jazykovou školu, takže se nesmíš dopouštět gramatických chyb. K tomu znalost angličtiny aspoň na úrovni B1.
- Profesionální a prozákaznický přístup - spokojenost klienta je pro nás vždy na prvním místě! Po tobě se v tomto ohledu vyžaduje spolehlivost, velká míra zodpovědnosti a pečlivost.
- Výborné organizační schopnosti - musíš dokázat vykomunikovat vše potřebné pro úspěšnou výuku, samostatně si roztřídit úkoly podle priority, všechno řešit bez zbytečného odkládání a nepanikařit v nestandardních situacích nebo například když se na tebe valí hodně úkolů najednou.
- Zájem o administrativní práci - počítej s tím, že na této pozici je potřeba mít všechno pečlivě zdokumentované, na nic se nesmí zapomenout a samozřejmě většina z toho je v elektronické podobě, takže musíš na slušné úrovni ovládat PC a MS Office nebo Google Workspace.
- Řešení operativy - musíš počítat s tím, že až se v tom naučíš chodit, bude se převážně jednat o opakující se rutinní činnost (i když pokaždé s jinými lidmi), což by tě nemělo časem demotivovat a odradit.
- Praxe v podobném oboru nebo s podobnou činností bude tvoji výhodou oproti ostatním uchazečům, ale není to podmínkou, nikdo učený z nebe nespadl.
Co nabízíme:
- Práce na živnostenský list.
- Pracovní doba od pondělí do pátku - 4 hodiny denně v kuse.
- Rozvrh ideálně od 10:00 do 14:00, ale lze nastavit i jinak podle domluvy.
- Během pracovní doby musíš být k zastižení osobně ve škole, výjimečně můžeš pracovat i z domova na home office.
- Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení - vždy dostaneš fixní hodinovou sazbu, na které se domluvíme a v závislosti na tvém výkonu můžeš několikrát za rok získávat navíc finanční prémie.
- Dále nabízíme placené přesčasy v případě nutnosti pracovat i mimo pracovní dobu.
- Dostaneš možnost zdarma si vylepšit angličtinu nebo se naučit další cizí jazyk na našich jazykových kurzech.
- Pracovní smlouvu jsme připraveni uzavřít rovnou na dobu neurčitou, plánujeme totiž dlouhodobou spolupráci.
- Zaškolení je samozřejmostí.
- Nástup už od ledna 2023.
V případě zájmu nám prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis proč u nás chcete pracovat a proč si máme vybrat právě Vás.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží