- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Jsme jazyková škola sídlící na Smíchově v budově Ženské domovy. Učíme angličtinu, němčinu, ruštinu a češtinu pro cizince. Nabízíme individuální a skupinovou výuku jazyků pro veřejnost. Učíme jazyky přímo u nás ve škole, ve vybraném místě studenta nebo online. V neposlední řadě provádíme také výuku zaměstnanců ve firmách. K zákazníkům přistupujeme individuálně a řešíme jejích aktuální potřeby v oblasti jazykových znalostí.
Hlavním úkolem administrátora je organizace a zajištění hladkého průběhu výuky mezi studenty a lektory. Jedná se o jejich propojení a řešení jejich požadavků, takže je potřeba hodně telefonovat, emailovat a také komunikovat osobně ve škole. Samozřejmě k tomu patří nezbytná administrativa, jako je například práce s databází klientů a lektorů, tabulkami a dokumenty, práce s rozvrhem a docházkou, vytváření faktur apod. Administrátor má pod kontrolou veškeré dění v prostorách školy a má na starosti i reprezentativní stav učeben.
- Výbornou znalost češtiny slovem i písmem.
- Znalost angličtiny aspoň na úrovni B1.
- Profesionální a prozákaznický přístup.
- Spolehlivost, velká míra zodpovědnosti a pečlivost.
- Výborné organizační schopnosti, schopnost prioritizace úkolů a schopnost řešit věci rychle.
- Samostatnost, vysoké pracovní nasazení, umění se poradit v nestandardních situacích.
- Zájem o administrativní práci, poctivá dokumentace (na nic se nesmí zapomínat).
- Výborná znalost standardních kancelářských aplikací MS Office nebo Google Workspace.
- Kladný vztah k operativní opakující se činnosti.
- Praxe na podobné pozici bude tvoji výhodou, ale není podmínkou.
- Pravidelná dlouhodobá spolupráce na živnostenský list.
- Pracovní doba Pondělí-Pátek od 10:00 do 14:00 (nebo v jiném čase pravidelně 4 hodiny denně v kuse).
- Výjimečně home office, standardně však je práce prováděna osobně ve škole.
- Zajímavé finanční ohodnocení - fixní hodinová sazba, k tomu jednorázové prémie.
- Placené přesčasy, pokud jsou potřeba.
- Možnost zdarma studovat angličtinu nebo další cizí jazyk na našich kurzech.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Úvodní zaškolení.
- Nástup ihned, případně dle domluvy.
V případě zájmu nám prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis proč u nás chcete pracovat a proč si máme vybrat právě Vás.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.