- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kdo jsme?
Jsme česká kurýrní a spediční společnost, zajišťujeme ucelenou škálu logistických služeb, a to už od roku 1990. Nechceme se jen tak s něčím spokojit a proto se stále rozvíjíme a zdokonalujeme. Teď máte možnost, přidat se k nám! Hledáme kolegu pro naši novou pobočku ve Zlíně na pozici vedoucího depa.
Co vás čeká?
budete organizovat a kontrolovat rozvoz zásilek, komunikovat s kurýry a zákazníky
kurýrům budete připravovat podklady pro jejich práci, zapisovat informace do interního systému a pracovat v Excelu
vaše práce obnáší také řízení depa, jednání s dopravci, kontrolní činnosti a reporting
také se zapojíte do rozjezdu nové pobočkové sítě a obchodní činnosti
Proč hledáme vás?
jste spolehlivý, rozhodný a nebojíte se přijmout odpovědnost
máte dobré organizační i komunikační schopnosti a logické myšlení je na denním pořádku
nevadí vám občasný stres spojený s touto prací
na PC (MS office, zejména Excel, MS Access) pracujete na uživatelské úrovni
nebojíte se být rázný, máte určitou autoritu, ale Váš trestní rejstřík zeje čistotou
máte minimálně 1 rok praxe v logistice na obdobné pozici
Co nabízíme?
mobilní telefon s neomezeným paušálem
notebook
možnost kariérního růstu
práce v rostoucím odvětví
variabilita pracovní doby dle potřeby
práci na hlavní pracovní poměr, platové ohodnocení až 40.000 Kč
karta výhod Multisport
bonusy/prémie
nástup možný ihned nebo dohodou
Místo pracoviště: Napajedelská 226,Otrokovice 76502

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.