- 42 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

• Společnost Transco Bohemia s.r.o. byla založena na podzim roku 1994 jako dceřiná firma švýcarské společnosti Transco SÜD Internationale Transporte AG. Patříme do skupiny Transco, která má pobočky napříč celou západní a východní Evropou.
• Jsme středně velká společnost (25x LKW, vše DAF, nevyšší výbava, vždy „vlastní“ auto a návěs pro každého řidiče), vážíme si našich kolegů a podle toho se snažíme s nimi komunikovat a chovat se ke kolegům = zaměstnancům tak, jak chceme, aby se oni chovali k nám
• Slušné jednání je pro nás základem.
• Striktně dodržujeme a vyžadujeme dodržování normy 561/2006. Ochota udělat si časem (nikoli před nástupem nebo ihned po něm) kurz základní ADR – pro přepravu nebezpečných věcí, který hradí společnost Transco Bohemia.
Našim zaměstnancům platíme pojištění škod způsobených zaměstnavateli (blbostku), všechny vozy mají pojištění právní ochrany D.A.S. (chrání Vás před zvůlí policie, BALM atd., při nehodě) a vše je havarijně pojištěné.
• U nás se nejedná o turnusovou práci (v případě zájmu o turnus je možné o tomto jednat).
• Jezdíme od pondělí do pátku – každý víkend doma.
• Vhodné zejména pro řidiče z Děčína, Ústí nad Labem nebo České Lípy a okolí.
• Hledáme kolegu (kolegyni) na mezinárodní dopravu plachtovými návěsy 13,6m nebo solo vůz (sk. C, 18 t).
• Mzda 28 000 - 30 000 CZK hrubého, diety vč. kapesného EU – 63EUR, CH - 105 EUR denně, letní a vánoční odměny (500 EUR), celkem tedy 1000 EUR odměn max.
• Pevně a na stálo přidělený vůz i návěs, DAF XF 106 Super Space Cab EURO 6/ DAF XG+ 480 / DAF CF 290, nezávislé klimatizace atd.
• V případě zájmu volejte / pište na zobrazit tel. číslo - pan Marcel Polák – vedoucí MKD nebo Ing. Jiří Vospálek zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?