- 32 800 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta/odborné referentky (sociálního pracovníka/ sociální pracovnice) odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Broumov (doba určitá – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou – do června r. 2026).
Druh práce: sociální práce obce, výkon veřejného opatrovnictví.
Místo výkonu funkce: správní obvod města Broumova, obce s rozšířenou působností.
Platové podmínky dle uznané odborné praxe (10. – 11. platová třída).
Termín nástupu: 1. 9. 2023 (případně po dohodě).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dosažení věku 18 let; způsobilost k právním úkonům; státní občanství České republiky, popřípadě cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice; bezúhonnost; ovládání jednacího jazyka; vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání.
Další požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů; schopnost jednání s lidmi ze znevýhodněných sociálních skupin; schopnost samostatného rozhodování a řešení krizových situací; orientace v právních předpisech na úseku sociálních věcí a občanského zákoníku (vazba k výkonu opatrovnictví); dobrá komunikativnost, finanční gramotnost, pečlivost, časová flexibilita, asertivita; praxe sociálního pracovníka, veřejného opatrovníka vítána; osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti v sociálních službách, či pro výkon veřejného opatrovnictví vítáno; odborné kurzy v oblastech sociální péče, veřejného opatrovnictví a komunikace vítány; znalost uživatelské práce s PC – Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B.
Místo, způsob podání přihlášky: písemné přihlášky se podávají osobně v podatelně Městského úřadu Broumov, případně se zasílají poštou, a to na adresu uvedenou v tomto oznámení.
Adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov.
Lhůta pro podání přihlášky: do 31. 7. 2023.
Obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u vedoucího odboru sociálních věcí a zdravotnictví Ing. Miloše Andrše (kontakt: zobrazit tel. číslo , e-mail přes ), případně u jeho zástupkyně Bc. Ivany Jančové (kontakt: zobrazit tel. číslo , ).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.