- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
DOMOV DOLNÍ ZÁMEK vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na pracovní pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE pro sociální službu domov se zvláštním režimem s cílovou skupinou závislých osob nebo závislostí ohrožených, v Teplicích nad Metují.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup od 1. 3. 2023 nebo dle dohody.
Požadavky: vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění; zdravotní způsobilost a bezúhonnost; praxe v sociálních službách na obdobné pozici nutná; samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, trpělivost, schopnost empatie; znalost související legislativy, zejména znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění; dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet); schopnost práce v týmu; schopnost analyticky a koncepčně myslet; schopnost samostatného rozhodování; organizační schopnosti; ochota ztotožnit se s posláním a s hodnotami organizace; komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi; dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu; proaktivní přístup.
„Člověk pracující s lidmi se závislostmi musí být silnou osobností zakotvenou v jasných životních postojích. Těžko zde obstojí někdo, kdo teprve hledá sám sebe a touží pomáhat druhým pro slastný pocit vděku od klientů za to, že je zachránil…“.
Náplň práce: dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách; výkon nejen přímé obslužné péče o klienty, ale i zajímavá práce se specifickou cílovou skupinou osob závislých či osob s duální diagnózou; vedení pracovního týmu.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní a motivující platové ohodnocení; smysluplnou práci ve službě ojedinělého typu; zázemí příspěvkové organizace; prostor pro vlastní nápady a kreativitu; možnost osobního i profesního růstu a podporu dalšího vzdělávání; moderní pracovní prostředí v historickém objektu; zaměstnanecké benefity (sick days, příspěvek na stravování, možnost důchodového připojištění).
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození zájemce; státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; kontaktní údaje – telefon, email; datum a podpis zájemce.
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uvede, mimo jiné, údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; motivační dopis, ve kterém stručně uvede svoji motivaci k výkonu práce sociálního pracovníka; souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení.
Lhůta, místo a způsob pro podání přihlášek: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu nám. Aloise Jiráska 44, 549 57 Teplice nad Metují, tak, aby byly doručeny nejpozději do neděle, 22. 1. 2023.
Obálka s přihláškou a požadovanými dokumenty musí být viditelně označena nápisem „Výběrové řízení – sociální pracovník“.
Kontaktní osoba pro bližší informace: Mgr. Lucie Havrdová, ředitelka zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
O Vašem postupu do druhého kola výběrového řízení budete telefonicky vyrozuměni 24. 1. 2023. Předpokládaný termín druhého kola výběrového řízení 27. 1. 2023.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?