- Celá ČR
- HC solutions s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Teplice nad Metují Zobrazit na mapě |
Firma | Domov Dolní zámek |
Kategorie | Zdravotnictví, farmacie a sociální služby, Odborný pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 40.000 – 47.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
DOMOV DOLNÍ ZÁMEK vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na pracovní pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE pro sociální službu domov se zvláštním režimem s cílovou skupinou závislých osob nebo závislostí ohrožených, v Teplicích nad Metují.
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup od 1. 3. 2023 nebo dle dohody.
Požadavky: vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění; zdravotní způsobilost a bezúhonnost; praxe v sociálních službách na obdobné pozici nutná; samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, trpělivost, schopnost empatie; znalost související legislativy, zejména znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění; dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet); schopnost práce v týmu; schopnost analyticky a koncepčně myslet; schopnost samostatného rozhodování; organizační schopnosti; ochota ztotožnit se s posláním a s hodnotami organizace; komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi; dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu; proaktivní přístup.
„Člověk pracující s lidmi se závislostmi musí být silnou osobností zakotvenou v jasných životních postojích. Těžko zde obstojí někdo, kdo teprve hledá sám sebe a touží pomáhat druhým pro slastný pocit vděku od klientů za to, že je zachránil…“.
Náplň práce: dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách; výkon nejen přímé obslužné péče o klienty, ale i zajímavá práce se specifickou cílovou skupinou osob závislých či osob s duální diagnózou; vedení pracovního týmu.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní a motivující platové ohodnocení; smysluplnou práci ve službě ojedinělého typu; zázemí příspěvkové organizace; prostor pro vlastní nápady a kreativitu; možnost osobního i profesního růstu a podporu dalšího vzdělávání; moderní pracovní prostředí v historickém objektu; zaměstnanecké benefity (sick days, příspěvek na stravování, možnost důchodového připojištění).
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození zájemce; státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; kontaktní údaje – telefon, email; datum a podpis zájemce.
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uvede, mimo jiné, údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; motivační dopis, ve kterém stručně uvede svoji motivaci k výkonu práce sociálního pracovníka; souhlas se zpracováním osobních údajů pro potřeby tohoto výběrového řízení.
Lhůta, místo a způsob pro podání přihlášek: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu nám. Aloise Jiráska 44, 549 57 Teplice nad Metují, tak, aby byly doručeny nejpozději do neděle, 22. 1. 2023.
Obálka s přihláškou a požadovanými dokumenty musí být viditelně označena nápisem „Výběrové řízení – sociální pracovník“.
Kontaktní osoba pro bližší informace: Mgr. Lucie Havrdová, ředitelka zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
O Vašem postupu do druhého kola výběrového řízení budete telefonicky vyrozuměni 24. 1. 2023. Předpokládaný termín druhého kola výběrového řízení 27. 1. 2023.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Stane se to velkému množství zaměstnanců – musíte k lékaři, který nemá volno brzy ráno nebo pozdě večer, musíte tedy lékaře navštívit ve své pracovní době. Ukážeme vám, co říká zákoník práce na téma návštěva lékaře v pracovní době. Zákoník práce a propustka k lékaři? Věděli jste, že zákoník práce nezná pojem propustka k lékaři? Abyste věděli o propustkách všechno, ukážeme vám, co by měla propustka k lékaři obsahovat.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Není jednoduché vybrat novou společnost, ve které budete několik let pracovat, spolupracovat s ostatními kolegy, do budoucna i předávat své znalosti a své zkušenosti nováčkům. Jak si vybrat práci, ať již jste absolventem či jen chcete práci změnit, probereme v našem článku, kde se zaměříme na výběr oboru i na další klíčové parametry. Pro inspiraci přidáme i obory, o které bude největší zájem.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje