- 65 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou, dvousměnný provoz.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Pracovní náplň: výdej a příjem zboží podle výdejek / příjemek; obsluha manipulační techniky; obsluha prostředků elektronické skladové evidence (prstový skener, tablet); nakládky a vykládky zboží na dopravní prostředky; doplňování zboží, související drobné úklidové práce.
Požadavky: min. střední odborné vzdělání, fyzická zdatnost, ochota pracovat na 2 směny, výhodou oprávnění a praxe na ručně vedené VZV a praxe ve skladovém hospodářství (není podmínkou).
Zaměstnavatel nabízí: průměrnou hrubou měsíční mzdu od 31.500 Kč do 36.000 Kč na základě dosažitelného systému kariérního růstu na dané pracovní pozici; osobní ohodnocení a výkonnostní prémie; příspěvek na dovolenou ve výši 1/2 hrubé měsíční mzdy; příspěvek na Vánoce ve výši 1 celé hrubé měsíční mzdy; nadstandardní příplatek za odpolední směnu ve výši 18 Kč/hod.; dotované stravování s příspěvkem 55 % ve vlastní jídelně; Cafeterie – roční příspěvek 7.000 Kč, e-stravenka – příspěvek na každý neodebraný oběd, příspěvek při životních a pracovních jubileích; až 30 dní dovolené v rámci věrnostního systému; 3 dny placeného zdravotního volna (sick days); kvalitní dotovaná káva a cenově výhodné občerstvení na pracovišti; příspěvek na dopravu dle stanovených kritérií; pravidelnou pracovní dobu ve 2 směnném provozu; férovou docházku počítanou na minuty, dlouhodobou spolupráci a řadu dalších benefitů na www.wimex.eu/kariera
V případě zájmu o tuto pozici zašlete životopis na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?