- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Tajemník Magistrátu města Zlína vyhlašuje výběrové řízení na pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
v oddělení sociálně-právní ochrany dětí, Odbor sociálních věcí na dobu neurčitou (místo výkonu práce ve Zlíně)
Uchazeč/ka musí splňovat:
1. Předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
" je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt,
" dosáhl/a věku 18 let,
" je způsobilý/á k právním úkonům,
" je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a:
2. Předpoklady stanovené zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, týkající se odborné způsobilosti sociálního pracovníka.
3. Požadavky zaměstnavatele:
" VOŠ, VŠ,
" praxe v oblasti sociální práce výhodou,
" velmi dobré komunikační schopnosti,
" odolnost proti zátěži,
" schopnost týmové práce,
" zkouška zvláštní odborné způsobilosti při sociálně-právní ochraně dětí výhodou,
" uživatelská znalost Microsoft Office,
" řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič.
Klíčové pracovní činnosti:
" zajištění sociálně-právní ochrany nezletilých dětí, plnění povinnosti uložené zákonem č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů,
" vyhodnocování situace rodiny a dítěte a zpracovávání individuálních plánů ochrany dítěte,
" výkon funkce kolizního opatrovníka,
" výkon funkce poručníka (v případě potřeby),
" vyhledávání dysfunkčních rodin, realizace primární a sekundární prevence,
" poskytování komplexního sociálně-právního poradenství.
Pro pozici sociální pracovník/pracovnice v Odboru sociálních věcí je stanovena 11. platová třída, jiná výdělečná činnost může být vykonávána jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele.
Náležitosti přihlášky:
" jméno, příjmení a titul uchazeče/ky,
" datum a místo narození uchazeče/ky,
" státní příslušnost uchazeče/ky,
" místo trvalého pobytu uchazeče/ky,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka),
" adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky,
" datum a podpis uchazeče/ky.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
" životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech se zaměřením na ty, které jsou uvedeny v požadavcích zaměstnavatele,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, sociální pracovník/pracovnice OSPOD“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), podací razítko nejpozději s datem 01.02.2024,
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01 Zlín; s datem a časem dodání nejpozději do 02.02.2024 do 14:00 hod,
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, sociální pracovník/pracovnice OSPOD“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 02.02.2024 do 14:00 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?