Všeobecná zdravotní sestra - vedoucí

Ostrava
46.600 Kč

Požadované dokumenty zasílejte na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář nejpozději do 19.11.2025. Vybraní zájemci/kyně budou průběžně telefonicky kontaktováni a pozváni k osobnímu pohovoru.
Bližší informace o pozici získáte na uvedené e-mailové adrese, nebo u ředitelky domova Mgr. Moniky Kubjatové, DiS., +420 737 215?422.
Předpokládaný termín nástupu: ihned, případně dle dohody.
Rádi Vám nabídneme

  • smysluplnou práci v křesťanské organizaci, přátelské zázemí domova
  • plný pracovní úvazek 37,5 hod. týdně – pouze ranní směny
  • nástupní mzda od 46 600,–Kč+ pohyblivá složka mzdy po zkušební době
  • další zaměstnanecké výhody
  • práci na ranní směny (ideální pro sladění osobního a pracovního života)
  • možnost dalšího vzdělávání
  • stravenkový příspěvek 70 Kč/den
  • 25 dnů dovolené + 5 dní dodatkové dovolené / rok
  • příspěvek na penzijní připojištění (po prvním odpracovaném roce)

Na pracovní pozici Vás čeká:

  • Koordinace odborné zdravotní a ošetřovatelské péče pro uživatele sociální služby
  • Poskytování odborné ošetřovatelské péče uživatelům služby na základě indikace lékaře, s cílem zlepšit kvalitu jejich života
  • Vedení týmu zdravotních sester (plánování směn, rozdělování úkolu a hodnocení výkonu)
  • koordinace zdravotní péče v zařízení
  • Spolupráce s?lékaři a zdravotnickými zařízeními
  • Administrativa spojená s vedením zdravotní dokumentace a komunikací s pojišťovnami
  • Zajištění léčiv, zdravotnického materiálu a vedení dokumentace v systému E-quip
  • Komunikace s pracovníky v sociálních službách a podpora týmové spolupráce
  • Aktivní účast na řízení služby, vzdělávání a rozvoji kvality péče
  • Podpora kvality péče, dodržování standardů a aktivní účast na rozvoji služby

Předpoklady pro výkon pozice:

  • odborná způsobilost k?výkonu povolání všeobecné zdravotní sestry (dle zákona č. 96/2004 Sb.)
  • dobrý zdravotní stav, čistý trestní rejstřík a základní znalost práce na PC
  • empatii, zodpovědnost a organizační schopnosti
  • zkušenosti s vedením týmu výhodou
  • orientaci na kvalitu péče a respekt ke křesťanským zásadám Armády spásy

Zaujala Vás naše nabídka? Splňujete předpoklady pro danou pozici? Prosím, zašlete nám:
1.Strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe, vzdělání a relevantních zkušeností
2.Motivační dopis
3.Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání ve formě kopie
4.Koncepci řízení zdravotního úseku (max. 3 strany A4) která zahrnuje:

  • Váš přístup k práci s uživateli sociální služby
  • Vizi vedení a rozvoje týmu zdravotních pracovníků
  • Návrhy na rozvoj zdravotní péče v rámci zařízení

Sídlo firmy

Armáda spásy v České republice, z. s.
Petržílkova 2565/23
158 00 Praha

IČO: 40613411
Datová schránka: iacap5u
Další informace:
GPS: 50.050549,14.342512,
S-JTSK: -748957.14 -1046303.76, RUIAN: 22773541

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ambulance Penta Hospitals CZ | Ambulance Penta Hospitals CZ | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

nabídka zájem zkušenost