- Zkrácený úvazek

z.: 29.3.2023 – vhodné i pro OZZ
Jsme společnost zabývající se maloobchodním a velkoobchodním prodejem sortimentu rybářského vybavení s tradicí od roku 2004. Provozujeme také internetový obchod www.lovime-ryby.cz. Naši kamennou prodejnu najdete v obci Mošnov u Ostravy v těsné blízkosti letiště Leoše Janáčka.
Do našeho mladého kolektivu týmu Lovíme ryby – rybářské potřeby hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistent prodeje.
Jste pracovitá a komunikativní osobnost? Věnujete se aktivně rybaření a máte přehled v aktuálních rybářských trendech? Máte chuť se stále zlepšovat a učit se novým věcem? Pokud ano, tak se s Vámi rádi uvidíme na osobní schůzce.
Co bude náplní vaší práce?
Prodej zboží na eshopu a kamenné prodejně
Příjem zboží na sklad (zavedení do účetního systému, nacenění, kontrola)
Administrace produktů a objednávek v internetovém obchodě
Vystavování zboží
Péče o vzhled a chod prodejny
Příjem reklamací
Péče o zákazníka
Co očekáváme?
Být aktivním rybářem/rybářkou
Středoškolské vzdělání s maturitou, nebo odborné vyučení s maturitou
Chuť stále něco zlepšovat a učit se
Příjemné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost
Zkušenosti s práci na PC (email, microsoft excel, word, sociální sítě, znalost účetního systému Pohoda a práce v administraci eshopu výhodou)
Vítány jsou i zkušenosti z marketingu
Co nabízíme?
Nástupní plat dle vašich schopností a předchozí praxe od 23.000 Kč – 30.000 Kč
Kvartální odměny za osobní ohodnocení a plnění cílů
Možnost podílet se na tvorbě obsahu našich sociálních sítí Facebook, Instagram, Youtube a blogu
Možnost využívání techniky k tvorbě fotografií a videí (fotoaparát, stativ, mikrofony, apod. ) i pro soukromé účely
Zaměstnanecké výhody: sick days, příspěvek na dovolenou, zaměstnanecká sleva na zboží, firemní teambuilding, prémie za dobře odvedenou práci, občerstvení v podobě kávy a vody na pracovišti zdarma
Svůj životopis zašlete na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?