VŘ 07/2022 Referent/ka pro lesní hospodářství a myslivost

Ostrava
22.980 – 33.790 Kč

Charakteristika vykonávané práce: Koordinuje státní správu na úseku myslivosti a péče o les. Zpracovává koncepci ochrany životního prostředí na úseku lesního hospodářství v daném území. Posuzuje úplnost a správnost řešení ve vztahu k platné právní úpravě u nejsložitějších řízení v ucelených oblastech ochrany životního prostředí. Poskytuje odbornou a metodickou pomoc obcím. Přezkoumává rozhodnutí vydaná obecními úřady obcí s rozšířenou působností. Při výkonu přenesené působnosti v odborných otázkách se řídí metodickými pokyny odborných útvarů MZe ČR. Rozhoduje o ukládání pokut tomu, kdo nesplní povinnosti uložené rozhodnutím orgánu kraje, tyto pokuty vybírá a vymáhá. Zajišťuje organizaci porad pracovníků obecních úřadů v oblasti životního prostředí. Prověřuje oprávněnost podání žádosti a rozhoduje o poskytnutí služeb nebo finančního příspěvku, pokud nejde o lesy v působnosti Ministerstva obrany nebo MŽP. Zajišťuje vyřízení oznámení, podnětů petic a stížností. Podporuje osvětu, výchovu a vzdělávání v oblasti ochrany životního prostředí. Zajišťuje zpracování žádostí o poskytnutí finančních příspěvků na hospodaření v lesích. Komplexně zajišťuje výkon státní správy a samosprávných činností na úseku lesního hospodářství na území kraje.

VŠ – se zaměřením v oblasti lesního inženýrství a životního prostředí

Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet). Praxe v oblasti veřejné správy nebo v oblasti ochrany životního prostředí, správy lesů výhodou. Výhodou znalost práce s GINIS a zkouška zvláštní odborné způsobilosti. Řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Znalost AJ výhodou.

Požadované doklady:

  1. Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností,
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  4. přihláška.

Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné).

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis.

Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/.

Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 25. 2. 2022 (původně do 10. 2. 2022) na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 117, 702 18 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány.

Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.

Zaměstnanecké výhody: Zaměstnanecké benefity, 3 dny zdravotního a sociálního volna a mnoho dalších výhod

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?