- 65 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
Nabízíme volné pracovní místo na pozici administrativní pracovník/ce. Náplň práce: Zajišťování kooperací, objednávání doprav, zpracování podkladů pro cenové nabídky, propagace, podpora obchodního oddělení, vedení pokladen (EUR, CZK, ZLT), vystavování faktur, vyúčtování cestovních náhrad, příprava podkladů pro účetní, zajišťování nákupů občerstvení, kancelářských potřeb, řešení pojistných událostí atd.
Požadavky: řidičský průkaz sk. B, anglický jazyk
Životopisy zasílejte na email: e-mail přes nejpozději do 31.7.2022. Vybraní zájemci budou poté pozváni na osobní pohovor.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.