- 28 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Popis práce/pracovní náplň:
zodpovídá za činnost úseku ubytování, organizuje, plánuje, řídí a kontroluje činnost podřízených zaměstnanců
vede elektronickou agendu ubytování s využitím příslušného software a dle potřeby aktivně spolupracuje s jeho dodavatelem
zpracovává harmonogram ubytování, ceníky kolejného a služeb, podklady právníkovi UJEP (vymáhání pohledávek) a řeší přestupky ubytovaných
zabezpečuje ubytování zahraničních studentů, spolupracuje s oddělením pro vnější vztahy UJEP a cizineckou policií ČR
jedná s organizátory akcí, nájemci prostor na vysokoškolských kolejích a účastní se schůzek kolejní rady
zajišťuje osobní ochranné pomůcky, úklidové prostředky, drogistické zboží a kancelářské potřeby pro SKM
připravuje plán nákupu a obnovy vybavení vysokoškolských kolejí, podílí se na plánu oprav a investic a na přípravě veřejných zakázek
Přihlášky do 30.11.2025!
Místo výkonu: Správa kolejí a menz UJEP, Klíšská 979/129, Ústí nad Labem – Klíše
Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči/uchazečkami.
O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ.
Bližší informace: http://www.ujep.cz nebo na telefonu zobrazit tel. číslo .
Přihlášky se všemi náležitostmi (viz výše) zasílejte poštou nebo doručte osobně na Zaměstnanecký odbor UJEP v Ústí nad Labem, Pasteurova 1, 400 96 Ústí nad Labem nebo e-mailem na adresu e-mail přes odpovědní formulář do 30.11.2025.
Účastníkům výběrového řízení nevzniká nárok na úhradu nákladů výběrového řízení.
Ředitel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit či nevybrat žádného uchazeče.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.