- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH v přímé obslužné péči
Předpokládaný termín nástupu: 1. 7. 2023, nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Domov Přístav Ostrava – Kunčičky, Holvekova 38, 718 00 Ostrava
Zaujala Vás naše nabídka? Máte co je potřeba pro danou pozici?
Prosím zašlete nám svůj životopis na adresu e-mail přes nejpozději do 5.6.2023. Vybraní zájemci budou telefonicky kontaktováni a pozváni na osobní pohovor, který proběhne dne 7.6.2023.
Bližší informace o pozici získáte na uvedené e-mailové adrese, nebo u vedoucí přímé práce Bc. Nely Bikové. – zobrazit tel. číslo .
Zasláním životopisu a údajů o své osobě zájemce o práci souhlasí s uchováním svých osobních údajů po dobu výběru nového pracovníka. Poté budou materiály skartovány.
Jsme domov pro osoby bez přístřeší, které potřebují pomoc a péči druhé osoby.
Více informací naleznete na www.armadaspasy.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.