- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem. S životopisem a průvodním dopisem na e-mail přes , do předmětu e-mailu uveďte "Sociální pracovník v SAS.
Požadujeme: VŠ vzdělání v oborech, která jsou v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (sociální práce, speciální pedagogika, psychologie atd.). Praxe v sociálních službách nutná!!! Znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Znalost MS Office – pokročilý uživatel. Osobní vlastnosti – samostatnost, flexibilita, psychická odolnost . Organizační a koordinační schopnosti. Terénní práce. Schopnost práce v týmu. Trestní bezúhonnost. ŘP sk. B.
Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, odměny zaměstnanců 2× do roka + navýšení mzdy co dva měsíce formou odměny, sick days, home office, firemní akce, Dog-friendly office, Children-friendly office, firemní rekreační středisko
Pracoviště: Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, Nerudova 686/49, Ostrava – Vítkovice a Čujkovova 1719/31, Ostrava – Zábřeh
Předpokládaný nástup: IHNED

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.