- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ZAPISOVATEL – ZAPISOVATELKA
Termín pro podání přihlášky je stanoven do 30. 9. 2022 do 12,00 hod (rozhoduje datum podacího razítka soudu).
Předpoklady pro výkon funkce zapisovatele/zapisovatelky:
Nástup dle dohody, nejpozději od 1. 1. 2023.
Místo výkonu práce: Okresní soud v Trutnově
Platové zařazení:
Způsob podávání přihlášek do výběrového řízení
V uvedené lhůtě je nutné v listinné formě doručit přihlášku se všemi požadovanými podklady na adresu: Jitka Štočková, Okresní soud v Trutnově, Nádražní 106/5, Trutnov. Obálku je nutno označit: NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ ZAPISOVATEL/ZAPISOVATELKA.
Další informace o průběhu výběrového řízení:
Součástí výběrového řízení je desetiminutový opis, diktát, prověření znalostí práce na PC a osobní pohovor před výběrovou komisí určenou předsedkyní soudu.
O termínu ústního pohovoru budou zájemci o místo zapisovatele/zapisovatelky vyrozuměni po časovém termínu ukončení podávání přihlášek na jimi uvedenou komunikační elektronickou adresu. Uchazeč přijetí této zprávy potvrdí elektronickou formou „potvrzení o přijetí“.
Předsedkyně soudu si vyhrazuje možnost zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného kandidáta bez uvedení důvodu. Předsedkyně soudu si rovněž vyhrazuje právo pozvat k praktické části a ústnímu pohovoru pouze některé z přihlášených uchazečů.
O výsledku výběrového řízení bude uchazečům doručeno písemné vyrozumění.
Okresní soud v Trutnově podporuje rovnost mužů a žen. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek i žadatelů.
Přílohy přihlášky:
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracování osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou listiny obsahující osobní údaje vydány pouze na písemnou žádost podanou nejpozději do 1 měsíce od seznámení s výsledkem výběrového řízení. V opačném případě budou skartovány dle příslušných předpisů.
Bližší informace a způsob podávání přihlášek se dozví na stránkách
https://justice.cz/web/okresni-soud-v-trutnove/zakladni-informace?clanek=volna-mista
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?