- 120 – 150 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro seniory
Hledáme asistentku pro malou rodinnou společnost působící v oblasti privátní správy nemovitostí. Pracovní náplň zejména rutinní administrativní práce a úklidové práce, a to v kanceláři v sídle společnosti na Praze 6 nebo na nemovitostech. Vyhledáváme přednostně z řad studentů, požadujeme věk nad 18let, práci dle domluvy na 8 – 15h týdně, nástupní mzda 120,– Kč /hod. Při vzájemné spokojenosti možnost růstu finančního ohodnocení i rozsahu prác. Upřednostníme dlouhodobou spolupráci.
Před zahájením práce probíhá neplacené zaškolení.
Zájemci zasílejte vaše strukturované CV s fotografií na kontaktní emailovou adresu, kde také zodpovíme vaše další dotazy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.