- 130 Kč / hod
- Brigáda
Jsme stabilně rostoucí firmou, která je každým rokem silnější. Z rodinného podniku se stala firma, která zaměstnává přes 300 zaměstnanců a z toho 85 % je OZP.
Řešíme otázku společenské odpovědnosti. Vzděláváme firmy a veřejnost v oblasti sociálního sektoru. Víme, že kvalitu naší práce vytvářejí samotní zaměstnanci a jsme na ně náležitě hrdí!
Jsme dlouholetým obchodním partnerem TESCOMY, a právě díky této vzájemné spolupráci
vlastníme několik prodejen, které jsou rozesety po celé České republice a nesou jméno této
úspěšné značky.
Máte zkušenosti s prodejem a nebojíte se mluvit se zákazníkem? Rádi pečete nebo vaříte
a jste nakloněni novým vychytávkám, které znásobí váš požitek? Tak to jste na správném
místě.
Hledáme kolegyni nebo kolegu, kteří zapadnou do našeho přátelského týmu a podpoří růst
české značky TESCOMA, která se pyšní kvalitou svých produktů a originálním designem.
Naše úzká a dlouholetá spolupráce vytváří prostředí, které dává pocit rodinného zázemí.
Co budete mít na starosti?
● Péči o zákazníka
● Stanete se poradcem při výběru nejideálnějšího produktu
● Vytvoříte útulné prostředí prodejny, díky kterému se zákazník bude cítit jako doma
● Práce je formou zástupu
● Dohlížíte na to, aby měl zákazník pestrý výběr a regály nezely prázdnotou
Něco na oplátku od nás
● Dohoda o provedení práce/ dohoda o provedení činnosti
● Pečlivě vás zaučíme a vším provedeme
● Rodinné prostředí
Vezměte si s sebou…
● Pozitivní náladu a chuť komunikovat
● Pracovitost a jistotu, že se na vás můžeme spolehnout
● Čistý trestní rejstřík
● Důležité je vystupování
Doplňující informace
Pozice: pracovník/pracovnice obchodu
Místo: OC Centro, PC Tescoma, 3.května 1170, 763 02 Zlín-Malenovice
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: dohoda o provedení práce (DPP), dohoda o provedení činnosti (DPČ)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?