- 137 – 162 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince

Naše společnost působí na trhu cestovního ruchu od roku 1994, provozujeme dva hotely*** v Praze 2 a cestovní kancelář zaměřenou na lyžování v Alpách. Jsme menší ryze česká firma.
- komunikace s hosty (v češtině i v cizích jazycích)
- check-in / check-out
- přijímání plateb hotově nebo kartou
- práce s počítačem - zejména rezervační systém Hoteltime a e-maily
- kódování karet pro vstup do pokojů
- komunikace s pokojskými
- komunikace s údržbou
- 12hodinové směny (pouze denní, pouze noční, případně kombinace)
- alespoň středoškolské vzdělání
- znalost českého jazyka
- komunikativní znalost AJ, další jazyky vítány (NJ, IJ,...)
- uživatelskou znalost práce s pc
- spolehlivost
- dobré komunikační dovednosti
- vstřícnost
- reprezentativní vystupování
- čistý trestní rejstřík
- praxe v hotelových službách vítána
- práce je vhodná pro všechny věkové kategorie
V případě zájmu o nabízenou práci prosíme o zaslání životopisu a také motivačního dopisu. Stačí pár řádků, proč Vás láká práce v cestovním ruchu a hotelnictví.
Pracovní nabídka je nyní platná na léto jako brigáda / zástup za dovolené s možností prodloužení.
Těšíme se na Vaše odpovědi!
Klientela našich hotelů je mezinárodní a různorodá. Jezdí k nám jednotlivci i skupiny, business hosté, rodiny s dětmi či studenti.
Online rezervace přijímáme nejčastěji z portálů booking.com, expedia, hotely.cz a z našich webových stránek. Spolupracujeme i s různými cestovními kancelářemi či školami v ČR i v zahraničí. Rezervace mají na starosti 2 kolegyně z rezervačního oddělení, se kterými je recepce v úzkém kontaktu.
Během covidu jsme byli nuceni částečně uzavřít provoz, díky tomu se nám podařilo toto období přečkat. Od letošního dubna ale jedeme opět naplno. Stále však doháníme škody, které způsobila delší uzávěra. Potřebujeme šikovné kolegy, se kterými bychom dokázali vrátit kvalitu služeb a prodeje na úroveň před covidem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?