
Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRATIVA V ZÁKAZNICKÉM CENTRU, 120 Kč/hod.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste komunikativní a hledáte částečný úvazek?
Aktuálně hledáme pro společnost působící v oblasti tabákového průmyslu, kandidáta/ku jako administrativní výpomoc do zákaznického centra na part time.
Náplň práce:
- komunikace s maloobchodníky a obchodními reprezentanty a příjem jejich dotazů po telefonu
- komunikace na webovém interním portálu,
- drobná administrativní výpomoc dle potřeby
PLAT: 120 Kč/hod
ÚVAZEK: 20 hodin za týden, střídání v rámci pracovní doby od 9 do 17 hodin (preference na odpolední hodiny)
LOKALITA: Praha 8
NÁSTUP: ASAP
POŽADAVKY:
- preferujeme studenty/ky VOŠ/VŠ
- alespoň krátkodobá předchozí praxe z administrativy podmínkou
- dobrá znalost MS Office, Outlook
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
BENEFITY:
Nabízíme práci ve významné mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.