- České Budějovice
- Globus ČR, v.o.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Nabízíme stálou práci do naší velké firmy. Potřebujeme nového člověka, který se bude starat o naše klienty, vyřizovat administrativu s tím spojenou a navrhovat nejlepší řešení pro jejich potřeby. Práce je zajímavá a různorodá :-). Zkušenosti z finanční sféry výhodou (ne podmínkou). Bojíte se, že nemáte dostatečnou praxi? To rozhodně nevadí, o své kolegy se staráme! Vše Vás zaučíme a naučíme :-).Náplň práce:
- Vedení administrativy
- Péče o klienta , řešení požadavků klienta
- Administrativní zpracování žádostí
- Zadávání dat do systému
Celý náš přátelský tým se těší na Vaše odpovědi.
Typ pracovního poměru: spolupráci zahajujeme na ŽL
Minimální požadované vzdělání: Středoškolské – maturita/vyučení
Město: České Budějovice
Požadujeme:
- pozitivní přístup
- ŘP skup. B
- práce na PC
- flexibilitu
- organizační schopnosti, samostatnost, odpovědnost
Nabízíme:
- Práci a jistotu v prosperující a stabilní společnosti, působící na trhu přes 20 let
- Nevyšší finanční ohodnocení na trhu
- Bleskové zaškolení bez nutnosti dlouhého cestování na hromadné školící centrály
- Klientský kmen k oslovení
- Flexibilitu – možnost práce na hlavní či vedlejší poměr – přivýdělek k aktuálnímu zaměstnání/podnikání
Dále v případě zájmu nabízíme:
- Zázemí v plně vybavené kanceláři manažera
- Marketingovou podporu ze strany manažera a společnosti
- Finanční motivační program pro nejlepší