- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
NET4GAS je výhradním provozovatelem přepravní plynárenské soustavy v České republice a zabezpečuje:
mezinárodní přepravu zemního plynu přes Českou republiku do zemí západní Evropy
vnitrostátní přepravu zemního plynu zejména pro regionální plynárenské společnosti
Popis pracovní pozice:
Administrativní podpora nákupního oddělení
Zajišťování běžné agendy nákupu
Kompletní odpovědnost za formální správnost (jazyková, logická, početní, …) smluv v nákupu
Přímá spolupráce na zakázkách ve spolupráci se specialisty nákupu, včetně vedení a kontroly otázek a odpovědí v rámci každé zakázky
Komunikace s uchazeči výběrových řízení ohledně běžných záležitostí
Podpora manažera nákupu v oblasti administrace
Kvalifikační požadavky:
Ideální pozice pro maminky na mateřské/rodičovské dovolené
podmínkou je ochota pracovat každý den 3–4 hodiny, možná domluva na částečný home office
SŠ s maturitou
Aj na komunikativní úrovni
Zkušenost z administrativy
Pečlivost, spolehlivost
Komunikativní osobnost
Co Vám nabízíme?
zázemí úspěšné mezinárodní energetické společnosti
přátelský a mladý tým
příjemné pracovní prostředí
DPP na 18,5 hodin týdně, dlouhodobá spolupráce
Prosíme, zasílejte své životopisy v českém a anglickém jazyce nejpozději do 10.7.2014
Místo výkonu práce:
Praha
Datum nástupu:
ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.