- 120 – 150 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro seniory
Společnost z Prahy poskytující nadstandardní služby v oblasti wellness, relaxace a masáží hledá pomocnou recepční.
Náplní práce bude výpomoc na recepci a péče o zákazníky Salonu – uvítání, podávání občerstvení, asistence při vyplnění zdravotního dotazníku, příprava zákazníků na procedůru, administrativní práce na PC. atd.
Pracovní doba dle předchozí dohody cca 5–8 hod. denně (odpolední směny), 3–6 dní v týdnu (dle dohody).
Všichni zájemci zašlou životopis na email nebo prostřednictvím kontaktního formuláře a následně obdrží podrobnější informace.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.